۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۲۳
کد خبر: 85597308
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سال تحصیلی طلاب خراسان آغاز شد/ تحصیل ۴۵ ملیت در جامعة‌المصطفی

مشهد- ایرنا- معاون ارتباطات و بین‌الملل جامعة‌المصطفی خراسان گفت: سال تحصیلی جدید این مجتمع آموزشی امروز، یکشنبه در مشهد مقدس آغاز شد.

جواد دست‌مراد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال ۲ هزار نفر از ۴۵ ملیت از سراسر دنیا در جامعةالمصطفی خراسان مشغول تحصیل هستند.

وی ادامه داد: محصلان در سه مدرسه علوم و قرآن حدیث، فلسفه و حکمت و علوم انسانی و فقه و اصول در ۳۵ رشته تحصیل می‌‎کنند.

رییس جامعة‌المصطفی خراسان در آیین آغاز سال تحصیلی گفت: این نهاد برآمده از درون انقلاب و براساس تفکرات امام(ره) و رهبر معظم انقلاب پایه‌گذاری شده و وظیفه ما این است که در سطح بین‌الملل آن را تبیین و توسعه دهیم.

سال تحصیلی طلاب خراسان آغاز شد/ تحصیل ۴۰ ملیت در جامعة‌المصطفی

حجت الاسلام روح الله سعیدی فاضل افزود: در عصری هستیم که باز تولید معارف اسلامی توسط امام خمینی (ره) به صورت اقامه دین در جامعه اسلامی محقق شده است و رهبر معظم انقلاب معارف اسلامی را از سطح خرد فردی به سطح اجتماع ارتقا دادند.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های اسلام این است که از معرفت و توحید تا جزئی‌ترین احکام را در سطح اجتماع اقامه کرده است، افزود: ما مفتخریم به اینکه در زمانی زندگی می‌کنیم که این معارف حیات بخش در جامعه همچنان پویا است.

جامعةالمصطفی العالمیة، نهاد علمی و بین‌المللی با هویت حوزوی است که با هدف گسترش علوم اسلامی و تربیت طلاب غیر ایرانی تشکیل شده است.

سال تحصیلی طلاب خراسان آغاز شد/ تحصیل ۴۰ ملیت در جامعة‌المصطفی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha