۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۳۲
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 85597324
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

در «قهرمان» خبری از هیکل‌های باد کرده نیست

۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۳۲
کد خبر: 85597324
در «قهرمان» خبری از هیکل‌های باد کرده نیست

تهران- ایرنا- تلویزیون تاکنون مسابقات مختلفی را برای محک‌زدن توان ورزشکاران ساخته و حالا «قهرمان» را می‌توان نسخه کامل‌تر آنها دانست. کامل‌تر به این دلیل که در کنار حضور شرکت‌کنندگان مطرح خارجی، چالش‌های مسابقه، سخت‌تر و متنوع‌تر هستند و آیتم‌ها در رده جهانی طراحی شده‌اند.

از اوایل مرداد ماه، پخش فصل جدید مسابقه «قهرمان» در شبکه سه شروع شد که تفاوت‌هایی اساسی با سری اول دارد. این بار ایمان قیاسی به تنهایی، مسابقه را اجرا می‌کند و از یوسف تیموری به عنوان همکار او خبری نیست. در مقابل، سعید زلفی و نیما تاجیک به عنوان گزارشگر در برنامه حاضر هستند و با گزارش‌های خود هیجان رقابت‌ها را به اوج رسانده‌اند.

تفاوت مهم دیگر «قهرمان» دعوت از ورزشکاران کشورهای خارجی است که هر شب، شاهد هنرنمایی یکی از آنها در کنار ایرانی‌ها هستیم. این ایده، هم کیفیت مسابقه را بالا برده و هم شان جهانی به قهرمان داده است. ضمن آنکه تماشای رقابت نمایندگان دیگر کشورها و صحبت‌هایشان در مورد کشور ایران، کیفیت مسابقه و ... برای مخاطب، جذاب است و یک امتیاز فرامتنی به حساب می‌آید.

در «قهرمان» خبری از هیکل‌های باد کرده نیست

«قهرمان» نسخه کامل‌تر محک توان ورزشکاران

تلویزیون تاکنون مسابقات مختلفی را برای محک‌زدن توان ورزشکاران ساخته و حالا «قهرمان» را می توان نسخه کامل‌تر آنها دانست. کامل‌تر به این دلیل که در کنار حضور شرکت‌کنندگان مطرح خارجی، چالش‌های مسابقه، سخت‌تر و متنوع‌تر هستند و آیتم‌ها در رده جهانی طراحی شده‌اند. از دکور بزرگ و طراحی استاندارد آن هم نباید بگذریم که فضایی مطلوب را در اختیار ورزشکاران، برای بروز توانمندیی‌شان، گذاشته است.

تاکید «قهرمان» بر بدن‌هایِ ورزیدهِ طبیعی است! یعنی در این مسابقه، خبری از هیکل‌های باد کرده! به واسطه مکمل‌های غیرقانونی نیست. علاقه‌مندان به ورزش‌هایی مثل سنگ‌نوردی، پارکور، کلستنیکس (تمرینات با استفاده از وزن بدن) و پرورش اندام با تماشای مسابقه بین‌المللی قهرمان، به‌خوبی متوجه می‌شوند برای داشتن بدنی قوی و آراسته، نیاز نیست سراغ راه میانبر و زیان‌آور مکمل رفت.

حیف است به دیگر ویژگی مهم «قهرمان» اشاره نکنیم و آن، احترامی است که برای خانواده‌های ورزشکاران قائل می‌شود. در این مسابقه، همه قهرمان هستند حتی اگر نفر اول نشوند. از آن سو سازندگان، تاکیدی زیاد بر نمایش ارتباط ورزشکاران با خانواده‌هایشان دارند که در سالن حاضر هستند و این، نکته‌ای درس آموز و پر اهمیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha