۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۰۳
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85597336
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار تهران: اقتدار انقلاب اسلامی بر پایه رفتار و خواست مردم است

قرچک - ایرنا - استاندار تهران گفت: انقلاب اسلامی استواری و اقتدار خود را برپایه رفتار، نگاه و خواست مردم دارد از این‌رو همه مسئولان موظفند تا بهترین خدمات را به آنان ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فخاری روز یکشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های خدماتی عمرانی شهرداری قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اساس انقلاب اسلامی بر پایه خواست و اراده مردم بنا شده و بیشتر این افراد، کسانی هستند که از تمکن مالی بالایی برخوردار نیستند ولی بر اساس اعتقادات خویش، پای ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وی افزود: این نگاه و پشتیبانی مردم دولت‌ها را مکلف می‌کند که در اولویت فعالیت‌های خود، نگاه به جامعه هدف را مد نظر قرار داند و توجه بیشتری به قشر ضعیف جامعه که به واقع ولی نعمت انقلاب هستند، داشته باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر از بخشی جامعه به عنوان نقاط محروم یاد می‌شود به این دلیل است که شاید از نظر ظاهر، از برخی خدمات و امکانات محرومند ولی در ذات، این افراد بسیار پرنشاط و با زیرمایه‌های قوی باعث برکت جامعه اسلامی شده‌اند.

فخاری گفت: امروز مسئولان موظفند تا در قبال منابعی که از طرق مختلف از جمله سرمایه گذاری به دست می‌آید، با اولویت مناطق محروم هزینه و امکانات را در مناطق محروم مستقر کنند.

استاندار تهران با اشاره به وضعیت فعالیت‌های عمرانی در شهرداری قرچک که طی سال‌های اخیر فاقد شورای اسلامی بوده است ، اظهار داشت: این سبک و مدل از اداره شهر از طریق قائم مقامی شورای اسلامی، نمونه جدیدی از رابطه مردم با مسئولان است و باعث شده تا ارتباط صمیمی تری بین مردم و شهرداری و دسترسی به استانداری تهران حاصل شود.

وی افزود: با حذف قواعد وقت گیر، موانع از سر راه مردم برداشته شده و آنان با سرعت بیشتری به خواسته های خود می‌رسند و با ایجاد فضای ۲طرفه بین مردم و مسئولان، کارها با جدیت بیشتری پیگیری می‌گردد که در این مدل از مدیریت، شهردار قرچک با

جرأت، جسارت و انضباط مالی توانسته خود را به عنوان یکی از شهرداران خوب استان تهران معرفی نماید.

این مسئول با اشاره به حضور اتباع بیگانه مجاز و غیرمجاز در مناطق مختلف استان تهران گفت: حضور اتباع در هر کشوری، تابع مقررات و قوانینی است که افراد برای مهاجرت به هر کشوری باید به آن پایبند بوده و آن را رعایت کنند در زمان تعیین شده در آن کشور حضور داشته باشند و پس از آن زمان، غیرمجاز محسوب می‌شوند.

فخاری افزود: کسانی که از طریق صحیح و با اخذ ویزا و شناسنامه وارد کشور می‌شوند، قاعدتا مجاز محسوب می‌شوند که بر اساس زمان اعلام شده می‌تواننددر کشور حضور یافته و اگر قصد اقامت بیشتر دارند موظفند تا طبق ضوابط آن را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: دولت برای ساماندهی اتباع برنامه ریزی جامعی را در قابل اطلس اشتغال و استقرار تدارک دیده که بر اساس آن، اتباع در شغل‌های خاص فقط می‌توانند حضور داشته باشند تا وضعیت اشتغال کشور با مشکل مواجه نشود.

استاندار تهران افزود: اصلاح روش به کار گیری اتباع باید با همکاری ادارات و سازمان‌هایی نظیر کار و تأمین اجتماعی همراه گردد تا اگر در کارگاهی شغلی به اتباع واگذار شده و متقاضیان ایرانی برای آن وجود دارد، آن شغل با اولویت به افراد ایرانی واگذار گردد.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha