میدان فوتبال جای سیاسی بازی نیست

۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۵۹
کد خبر: 85597351
میدان فوتبال جای سیاسی بازی نیست

قزوین - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان قزوین گفت: میدان فوتبال جای سیاسی بازی نبوده و توصیه می‌شود که هیات فوتبال نیز از همه ظرفیت‌ها و با هر تفکری برای پیشبرد ورزش استان استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس علایی مقدم روز یکشنبه در مراسم مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان قزوین با بیان اینکه فوتبال ویترین ورزش است، اظهار کرد: استقبال خوبی از سوی مردم نسبت به این رشته ورزشی وجود دارد و بالاترین آمار وزشکاران بیمه شده در این رشته ورزشی است.

وی اضافه کرد: فوتبال قزوین در سال ۹۴ با زنجان در یک سطح بود، اما امروز باید به خود ببالیم که مسوولان استان را پای کار آوردیم تا تیمی همانند شمس آذر در قزوین بدرخشد.

به گفته این مسوول، امروز در زمینه امکانات ورزشی به خصوص در فوتبال در وضعیتی قرار داریم که آماده برگزاری بازی های ملی هستیم و این نشان می دهد که استان در این زمینه رو به جلو حرکت کرده است.

وی یادآور شد: باشگاه های ورزشی استان قزوین در سطح شهرستان ها نیز بازیکنان بومی را برای درخشیدن در رشته ورزشی فوتبال پرورش می دهند تا در مسابقات لیگ برتر شرکت کرده و افتخارآفرین باشند.

علایی مقدم به امکانات ورزشی استان قزوین پرداخت و یادآور شد: بیشتر از ۳۰ چمن مصنوعی در سطح استان راه اندازی شده و تا پایان سال چهار چمن مصنوعی نیز افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین خاطرنشان کرد: مشکلات موجود در خصوص جایگاه خبرنگاران، روشنایی، پارکینگ و ترافیک ورزشگاه سردار آزادگان نیز در حال پیگیری است و هر چه زودتر این مسایل نیز مرتفع می شود تا شاهد برگزاری بازی ها بدون هیچگونه موانعی باشیم.

میدان فوتبال جای سیاسی بازی نیست


توسعه ورزش قزوین به یکدستی و همدلی نیاز دارد

در ادامه این مراسم حسین باجیوند، رییس هیات فوتبال استان قزوین نیز اظهار کرد: تمام کارهایی که در این سه دوره در هیات فوتبال انجام دادیم با برنامه و فکر صورت گرفته و در چهار سال بعدی نیز اهداف خود را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: در حوزه ورزش فوتبال می توانستیم جایگاه بهتری داشته باشیم و اما امروز به تلاش، استقامت و همدلی بیشتر مسوولان و ورزشکاران در این رشته ورزشی احتیاج داریم تا به جایگاه واقعی دست یابیم.

باجیوند با بیان اینکه در حوزه مدیریت فوتبال قزوین حرف‌ها و انتقادات فراوانی شنیده می‌شود، تاکید کرد: کسانی که منتقد فوتبال قزوین هستند، ببینند که گذشته در چه وضعیتی قرار داشتیم و الان در کجا ایستاده ایم.

به گفته این مسوول، توجه ویژه به فوتبال ساحلی و برگزاری دوره های متعدد مربیگری در دستور کار استان قزوین قرار دارد.

رییس هیات فوتبال استان قزوین خاطرنشان کرد: توسعه ورزشی در قزوین با همدلی و همکاری به دست می آید و برای آینده ورزشی نوجوانان و جوانان باید همگی یک دست باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha