اجرای زیبای گروه ورزش زورخانه‌ای و کُری‌خوانی در سالن + فیلم

یزد- ایرنا- فینال رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا در حالی از ساعتی دیگر در یزد آغاز می‌شود که حواشی جالبی قبل از بازی شکل گرفته است.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا از ۱۸ شهریورماه با حضور هشت تیم به میزبانی یزد آغاز شد و عصر امروز یکشنبه با برگزاری دیدار نهایی به اتمام می‌رسد.

تیم‌های شهداب یزد و فولادسیرجان که نمایندگان ایران در این رویداد قاره‌ای هستند با غلبه بر حریفان خود به فینال رسیده و از ساعت ۱۷ برای کسب جام قهرمانی به مصاف هم می‌روند. حضور مربیان و بازیکنان مطرح والیبال کشورمان در این دو تیم موجب شده تا همگان در انتظار دیداری حساس و تماشایی باشند.

در فاصله یک ساعت به آغاز این دیدار، سالن اختصاصی باشگاه شهداب که محل برگزاری مسابقات است، مملو از تماشاگر شده و هواداران دو تیم به شدت مشغول تشویق تیم‌های خود هستند و به کُری‌خوانی برای رقیب می‌پردازند. حدود سه هزار تماشاگر برای دیدن مسابقات در سالن حاضر هستند. همچنین تعداد زیادی از هواداران نیز به دلیل تکمیل شدن ظرفیت سالن، بیرون مانده و اجازه ورود پیدا نکردند.

در این بین، تعداد زیادی از بانوان حضور دارند و منتظر آغاز بازی هستند.

اجرای زیبای گروه ورزش زورخانه‌ای یکی از برنامه‌های پیش از آغاز فینال بود که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

در حالیکه هواداران شهداب شعارهایی بر علیه سیدمحمد موسوی بازیکن تیم فولادسیرجان سر می‌دادند، محمد مهدوی مربی شهداب به سمت آنان رفت و از هواداران خواست تا تنها تیم خود را حمایت کرده و بر علیه اعضای تیم حریف، شعار ندهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha