فرماندار: برای ثبت‌نام دانش‌آموزان تهرانی مشکلی وجود ندارد

تهران بزرگ - ایرنا - فرماندار شهرستان تهران گفت: سازمان‌دهی و ساماندهی مدارس از نیروی انسانی تا ثبت‌نام‌ها تا امروز انجام شده و اکنون مشکلی درباره ثبت‌نام دانش‌آموزان تهرانی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا از فرمانداری تهران، احمد قیومی روز یکشنبه درباره برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای استقبال از دانش‌آموزان در آستانه بازگشایی مدارس افزود: با توجه‌ به اینکه بازگشایی مدارس و مراکز تحصیلی ما به طور معمول در هفته‌های آخر شهریور ماه و بطور ویژه و گسترده در روز اول مهر انجام می‌شود.

وی یادآور شد: تمهیداتی در شهرداری و آموزش‌ و پرورش، پلیس راهور و تمامی دستگاه‌هایی که در این حوزه وظایفی برایشان تعیین شده بود به‌عنوان طرح مهر و بازگشایی اندیشیده شده و در حال انجام است.

قیومی اظهار کرد: بطور ویژه اداره کل آموزش‌ و پرورش شهر تهران در این حوزه ۹ کارگروه را تشکیل داده است که سازمان‌دهی و ساماندهی مدارس از نیروی انسانی تا ثبت‌نام‌ها تا امروز انجام شده و در این حوزه مشکلی نداریم.

فرماندار: برای ثبت‌نام دانش‌آموزان تهرانی مشکلی وجود ندارد

مدارس مشکل کمبود نیروی انسانی ندارند

فرماندار تهران ادامه داد: در سال گذشته به دلیل کمبود نیروی انسانی دچار مساله و مشکل بودیم اما امسال به دلیل جذبی که توسط اداره آموزش‌ و پرورش تهران انجام گرفت این موضوع هم رفع شده و همه مدارس سازماندهی نیروهای انسانی‌ آنها انجام شده است.

وی اضافه کرد: در حوزه ترافیکی نیز راهنمایی و رانندگی ساماندهی‌ در توقف خودروها در حاشیه مدارس در دستور کار قرار داده و ناوگان حمل‌ و نقل عمومی هم افزایش یافته است.

قیومی یادآور شد: با توجه‌ به اینکه حمل و نقل عمومی شهر تهران دچار کمبود است با فعالیت جدی شرکت اتوبوسرانی و تاکسیرانی تهران بیش از ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس آماده خدمت‌رسانی شده است.

معاون استاندار تهران گفت: برای سال تحصیلی جدید همچنین ناوگان متروی تهران هم آماده ارائه خدمت به دانش‌آموزان است و امروز مصوبه‌ای خواهیم داشت که در هفته اول مهرماه به صورت رایگان به محصلان، دانش‌آموزان و دانشجویان خدمات‌رسانی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha