قزوینی ها در پویش "همه حاضر" شرکت کنند

۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۵۸
کد خبر: 85597734
قزوینی ها در پویش "همه حاضر" شرکت کنند

قزوین - ایرنا - مدیرکل بهزیستی قزوین از آغاز به کار پویش "همه حاضر" با هدف تامین لوازم التحریر دانش آموزان تحت پوشش این سازمان در استان خبر داد و گفت: انتظار داریم تا شهروندان این استان در این همایش حضوری فعال داشته باشند.

علی دهباشی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این پویش که از ۲۱ شهریورماه جاری آغاز و تا ۱۵ مهر ماه نیز ادامه خواهد داشت با هدف تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت پوشش این نهاد کار خود را شروع کرده است.

وی افزود: تامین مایحتاج دانش آموزان تحت پوش بهزیستی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، مهمترین هدف ما در این پویش محسوب می شود و تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری این عزیزان در مدارس انجام خواهیم داد.

دهباشی پور خاطرنشان کرد: یکی از اهداف سازمان بهزیستی حمایت از دانش آموزان تحت پوشش و تهیه ملزومات مورد نیاز دانش آموزان است و همچون سال های گذشته آمادگی خود را برای دریافت کمک های مردمی هموطنان و رساندن کمک های آنان به دست نیازمندان واقعی اعلام می کنیم.

این مسوول در خصوص شیوه مشارکت مردم در این پویش نیز توضیح داد: مردم قزوین می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق شماره کارت مجازی به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸، شماره شبا ۶۷۰۱۰۰۰۰۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲، کد دستوری: #۱۲۳* و یا با شماره ۰۲۸۳۳۷۹۷۸۱۲ معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی تماس حاصل کنند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: همچنین شهروندان می توانند با حضور در ستادهای مرکزی شهرستان های استان شامل قزوین، واقع در نواحی تهران قدیم و مینودر - الوند، خیابان امام حسن (ع) - تاکستان، خیابان امام - بویین زهرا، خیابان معلم غربی - آبیک، میدان‌ آزادگان و آوج خیابان امام مراجعه و کمک های خود را تقدیم کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha