پزشکیان: قدم اول در «رونق تولید» ایجاد بستر مناسب برای تولیدکنندگان داخلی است

تهران- ایرنا- رئیس‌جمهور گفت: در رابطه با رونق تولید قدم اول آزاد کردن و ایجاد بستر مناسب برای تولیدکنندگان داخلی است. اکثر تولیدکنندگان در رابطه با FATF با مشکلاتی مواجه هستند و باید در این زمینه تسهیل گری کنیم.

به گزارش خبرنگار دولت ایرنا، مسعود پزشکیان در نشست خبری امروز دوشنبه ۲۶ شهریور در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا، مبنی براینکه برنامه های دولت چهاردهم در زمینه رونق تولید و دستیابی به رشد اقتصادی ۸ درصدی ( براساس برنامه هفتم و سیاست های کلی نظام و رهبری) و همچنین رفع مشکلات مرتبط با ناترازی انرژی از جمله بنزین و برق با توجه به حساسیت مردم و اثر مستقیم هرگونه اقدام در این حوزه بر وضعیت زندگی و سفره مردم چیست؟، گفت: در رابطه با رونق تولید قدم اول آزاد کردن و ایجاد بستر مناسب برای تولیدکنندگان داخلی است. اکثر تولیدکنندگان در رابطه با FATF با مشکلاتی مواجه هستند و باید در این زمینه تسهیل گری کنیم.

 


وی افزود: از نظر کارشناسان برای حل مشکلات کشور نیازمند سرمایه گذاری خارجی هستیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه در رابطه با ناترازی، امکان ادامه وضعیت اقتصادی کشور با این روند روز به روز بدتر می شود. در حوزه انرژی، پولی و محیط زیست ناترازی داریم و اگر رها کنیم روز به روز وضعیت بدتر می شود، گفت: از شما رسانه ها می‌خواهیم برای حل ناترازی های کشور به ما کمک کنید و ایده دهید. اگر بگوییم به ناترازی دست نزنید صدا بلند می‌شود و امکان برون رفت از این مشکلات وجود نخواهد داشت.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha