خدمات‌رسانی متروی تهران به تماشاگران تیم‌ استقلال با الغرافه قطر

تهران بزرگ - ایرنا - مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از سرویس‌دهی ویژه در ایستگاه مترو وردآورد به تماشاگران مسابقه فوتبال استقلال تهران و الغرافه قطر خبر داد.

به گزارش ایرنا، هادی زند عصر دوشنبه با بیان اینکه نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به ورزشگاه شهدای شهر قدس، ایستگاه وردآورد در خط ۵ است گفت: برای خدمات‌رسانی به تماشاگران مسابقه استقلال - الغرافه، با همکاری شرکت اتوبوسرانی تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه ساعت پایان خدمات‌رسانی در همه خطوط متروی تهران و حومه طبق روال ساعت ۲۲ شب خواهد بود.

زند ادامه داد: برای جابجایی تماشاگران پس از پایان مسابقه، یک اعزام فوق‌العاده از ایستگاه وردآورد به سمت ایستگاه گلشهر و ۲ قطار فوق‌العاده به سمت ایستگاه تهران (صادقیه) انجام خواهد شد. همچنین آخرین اعزام در ساعت یک بامداد روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الغرافه قطر در چارچوب دیدار هفته اول لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه شهدای شهر قدس مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

علت سقوط یک زن در ایستگاه ابن‌سینا متروی تهران در دست بررسی است

همچنین روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه درباره حادثه سقوط یک زن جوان در حریم ریلی مترو در ایستگاه ابن‌سینای واقع در شرق پایتخت اعلام کرد: صبح امروز حوالی ساعت ۱۰ یک زن جوان حدود ۴۰ ساله در ایستگاه ابن‌سینا در حالی که قطار در ایستگاه در حال ایستادن بود به دلایلی نامشخص به حریم ریلی سقوط کرد.

براساس اعلام شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، این زن از ناحیه دست و پا مصدوم شد که توسط عوامل اورژانس تهران روانه بیمارستان شد. همچنین اکنون علت سقوط این زن در حال بررسی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha