۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۱۰
کد خبر: 85598574
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بلندقدترین ورزشکار کشور در شهرداری هچیرود چالوس مشغول به کار شد

نوشهر- ایرنا- مرتضی مهرزاد بازیکن عضو تیم ملی والیبال نشسته و بلندقدترین ورزشکار کشور طی حکمی از سوی شهردار هچیرود امروز -دوشنبه- در این نهاد مردمی غیردولتی مشغول فعالیت شد.

به گزارش ایرنا، شهردار هچیرود روز دوشنبه در حاشیه مراسم اعطای حکم اشتغال این قهرمان ورزشی به خبرنگار ایرنا گفت: این ورزشکار شاخص کشوری بر اساس حکم صادر شده به عنوان مسوول پیگیری امور ورزشی و رابط شهرداری با اداره ورزش و جوانان و سایر نهادها منصوب شده است.

بلندقدترین ورزشکار کشور در شهرداری هچیرود چالوس مشغول بکار شد

جعفر ردایی افزود: امید است این اتفاق زمینه انگیزه بیشتر جوانان و نوجوانان ورزشی برای بر افراشتن پرچم ایران اسلامی در میادین ورزشی ملی و بین‌المللی فراهم کند.

به گزارش ایرنا، مرتضی مهرزاد ورزشکار ۳۳ ساله چالوسی با ۲۴۷ سانتیمتر قد به عنوان بلندقدترین مرد ایران و خاورمیانه و دومین مرد بلندقد جهان شناخته می شود.

۲۲ شهریور ماه همزمان با آیین تجلیل این ورزشکار ملی و بین‌المللی با تاکید استاندار مازندران و پیشنهاد نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای این شهر ساحلی با اشتغال مهرزاد به صورت قراردادی موافقت کردند.

سه مدال طلای پارالمپیک تابستانی ۲۰۱۶ ریو، ۲۰۲۰ توکیو و ۲۰۲۴ پاریس، ۲ مدال طلای مسابقات پاراآسیایی و سه توپ طلای بهترین بازیکن جهان در سال‌های ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ و ٢٠٢٢ از جمله جوایزی است که این ورزشکار برای کشور به ارمغان آورده است.

این بازیکن در مسابقه تیم والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران مقابل بوسنی در دیدار فینال بازی‌های پاراالمپیک پاریس که ۱۶ شهریور امسال برگزار شد و با نتیجه سه بر صفر به سود ایران پایان یافت و منجر به ثبت هشتمین قهرمانی ایران در پارالمپیک شد حضور داشت. مهرزاد ۲۱ شهریور نیز مورد استقبال ورزش‌دوستان، مسوولان و همشهریانش قرار گرفت.

هچیرود با حدود ۱۰ هزار نفر جمعیت ساکن و بومی و نزدیک به ۲۰ هزار نفر جمعیت شناور و خوش‌نشین از شهرهای گردشگرپذیر شهرستان چالوس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha