طاهری: ونزوئلا ضعیف نبود ما خوب بودیم/ تیم دوم صعود کنیم کار راحت‌تری داریم

تهران- ایرنا- کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال ایران گفت: نتیجه بسیار خوبی مقابل ونزوئلا گرفتیم اما این دلیل نمی‌شود که آن‌ها را ضعیف بدانیم.

محمد طاهری کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال ایران روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص نخستین پیروزی این تیم در جام جهانی ازبکستان، اظهار کرد: در ابتدا این برد را تبریک می‌گویم. بازی اول در هر تورنمنتی بسیار با اهمیت است و خدا را شکر تیم ما این گام را محکم و مقتدرانه برداشت. نتیجه بسیار خوبی گرفتیم اما این دلیل نمی‌شود که ونزوئلا را تیم ضعیف بدانیم، رزومه آن‌ها مشخص است. ما خوب بودیم که این نتیجه را رقم زدیم.

وی افزود: حالا باید بازی به بازی پیش برویم و با یک روحیه خوب به کار ادامه دهیم. به کادر فنی و تک تک بچه‌ها این پیروزی را تبریک می‌گویم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران در مورد دیدار بعدی ایران مقابل گواتمالا گفت: تیم ریشه‌داری است و قدمت زیادی دارد. گواتمالا همیشه در گرندپریس‌ها و جام جهانی‌ها حاضر بوده و استخوان بندی خوبی دارد. آنها نسبت به ونزوئلا تجربه بیشتری دارند و ما نیز باید همانند بازی اول با تمرکز بالایی مقابل آن ها حاضر شویم.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا اگر به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شویم، کار آسان‌تری خواهیم داشت یا نه، گفت: باید قدم به قدم پیش برویم. تیم ما این ظرفیت را دارد که هر تیمی را شکست دهد. کار سخت است اما تیم ملی با این کادر فنی و بازیکنان، شایستگی حضور در نیمه نهایی و فینال را دارد.

وی افزود: اگر به عنوان تیم دوم صعود کنیم کار روی کاغذ راحت‌تر است اما بازی مشخص می‌کند که چه اتفاقاتی در آینده رخ می‌دهد. کادر فنی باید این موضوع را تشخیص دهد که به عنوان چه تیمی به مرحله بعدی صعود کنیم. به نظرم اگر صعودمان قطعی شد، می‌توانیم به جوان‌ها و بازیکنانی که کمتر بازی کردند، بازی بدهیم. البته جوان‌های تیم ملی همگی درخشیدند و گل‌های تیم ملی را به ثمر رساندند.

تیم ملی فوتسال کشورمان روز پنجشنبه از ساعت ۱۶ مقابل گواتمالا قرار خواهد گرفت. تیم ایران در بازی نخست با نتیجه هفت بر یک ونزوئلا را شکست داد.

ملی‌پوشان فوتسال روز یکشنبه اول مهر در آخرین دیدار مرحله گروهی از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف فرانسه خواهند رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha