نصیرزاده: یکپارچگی در قانون سقف‌بودجه در فوتبال ایران وجود ندارد

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: برایم جای سوال است که یکپارچگی در قانون سقف‌بودجه رعایت نمی‌شود و حقوق تیم‌های دیگر را ضایع می‌کنند.

به گزارش ایرنا، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت‌وگویی تلویزیونی در خصوص اینکه چرا قانون سقف بودجه شامل این تیم‌ها نمی‌شود، اظهار داشت: قبل از شروع صحبت‌هایم حضور تیم‌های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا نشان دهنده قدرت فوتبال‌مان است و خیلی خوشحالم که دو تیم استقلال و پرسپولیس توانستند عملکرد خوبی به نمایش بگذارند.

وی افزود: متاسفانه قبل از فرستادن لیست تیم برای آسیا یک‌باره اعلام می‌کنند چند تیم می‌توانند بیشتر از قانون سقف بودجه بازیکن جذب کنند. من نمی‌دانم چرا این تصمیم‌ فقط برای یکسری از تیم‌ها است.

نصیرزاده ادامه داد: برایم جای سوال است که یک‌پارچگی در قانون سقف‌بودجه اصلا رعایت نمی‌شود و حقوق تیم‌های دیگر را ضایع می‌کنند. این موضوع برایم مهم است که این تیم‌ها بعد از چند بازی دوباره در لیگ برتر بازی‌های خود آغاز می‌کنند و این خرج کردن چند تیم باعث می‌شود تیم‌های دیگر ضعیف شوند.

مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: من نمی‌دانم چگونه فدراسیون این قانون‌ را می‌گذارد.

نصیرزاده در مورد قانون سقف بودجه، گفت: من از اول هم موافق قانون سقف بودجه بودم و همیشه از این قانون حمایت می‌کردم ولی متاسفانه هر چه جلوتر رفتیم دیدیم این قانون به ضرر تیم‌ها است و در حال‌حاضر هم این قانون هیچ ارزش خاصی ندارد.

وی در خصوص قراردادهای نجومی برخی از بازیکنان لیگ برتری، خاطرنشان کرد: در حال‌حاضر اگر قرارداد بازیکنان خارجی با باشگاه‌ها را ببینید برخی مواقع ممکن است به بازیکن پول ندهند ولی به جای پول ممکن است خانه یا ماشین بدهند و اگر این موضوعات به خاطر رد کردن برخی موانع است باید فدراسیون ورود پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد تصریح کرد: از یک طرف دیگر هم می‌گویند هوادار متمول بد است که به باشگاه پول می‌دهد اما به نظر من این موضوع خیلی خوب است چون برخی از موانع و نگرانی‌های مالی از بین می‌رود. من حضور هوادار متمول را یک اتفاق مبارک می‌بینم که می‌تواند به باشگاه کمک کند و این موضوع هم می‌تواند به فوتبال کمک کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha