۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۱۵
کد خبر: 85598879
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرکز نفس خمین به ۱۳ جنین جان بخشید

۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۱۵
کد خبر: 85598879
مرکز نفس خمین به ۱۳ جنین جان بخشید

خمین - ایرنا - مسئول بسیج جامعه پزشکی خمین گفت: ۱۵ مورد از خانواده‌هایی که قصد سقط جنین داشتند توسط مرکز مردمی نفس این شهرستان شناسایی شدند که با کارشناسان مجرب مامایی، ۱۳ مورد آنها در حال طی مراحل بارداری هستند.

هادی محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۶ جلسه آموزشی برای ۱۵۰ نفر از همکاران ماما، مراقبین سلامت و بهورزان در خصوص معرفی مرکز نفس جلوگیری از سقط جنین تشکیل شده است.

وی ادامه داد: برگزاری پنج جلسه آموزشی در محله‌های عباس‌آباد، احمدآباد، فیروزآباد، گوشه و شاهین برای حدود ۲۴۰ نفر از بانوان از دیگر اقدامات مرکز نفس خمین در سال جاری است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی خمین برگزاری جلسه آموزشی و جلب مشارکت ۱۰ نفر از متخصصین زنان و ماماهای بخش خصوصی و توزیع پوستر(۱۰ برگ) و کارت ویزیت(۱۲۰ عدد) ، برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه و توزیع ۲۰۰ برگ پمفلت، جلسه آموزشی برای ۲۵ نفر از دانشجویان پرستاری دانشکده در خصوص معرفی مرکز نفس و جلوگیری از سقط جنین را از اقدامات مرکز نفس خمین در راستای جلوگیری از سقط جنین عنوان کرد.

محمدی اظهار کرد: به منظور آشنایی بانوان شهرستان با خدمات مرکز نفس ۲۰۰ برگ پوستر و ۵۰۰ کارت ویزیت مرکز نفس در آرایشگاه های زنانه، عطاری‌ها، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، مطب‌های متخصصین زنان و سونوگرافی‌ها و مامایی توزیع شد.

وی یادآور شد: مرکز مردمی «نفس» برای جلوگیری از سقط جنین مرکز مردمی نفس شهرستان خمین در حوزه‌های فرهنگ‌سازی، شناسایی و حمایت با هدف جلوگیری از سقط جنین سال گذشته در بسیج خواهران خمین گشایش یافت.

خمین در جنوب استان مرکزی است و ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha