هشت هزار و ۷۰۰ مصوبه، حاصل فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یزد

یزد- ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت یزد، حاصل فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را هشت هزار و ۷۰۰ مصوبه بیان کرد و گفت: از این تعداد مصوبه یکهزار و ۱۴ مصوبه مربوط به مسائل بانکی ، ۸۵۳ مصوبه مربوط به مسائل تامین اجتماعی و ۲۴۹ مصوبه مربوط به مسائل مالیاتی واحدهای تولیدی بوده است.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی این اداره کل، "محمدکاظم صادقیان" افزود: همچنین ۱۲۰ مصوبه مربوط به مشکلات حوزه گاز ، ۱۶۲ مصوبه مربوط به مسائل حوزه برق واحدهای صنعتی و یکهزار و ۳۰۲ مصوبه هم مربوط به سایر مشکلات صنایع استان بوده است.

وی با بیان اینکه فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از اردیبهشت ماه سال ۹۴ آغاز شده است اظهار داشت: تاکنون ۶۱۷ جلسه کارگروه اصلی تسهیل و رفع موانع تولید و ۳۴۸ جلسه کمیته تخصصی و چهارهزار و ۹۱۴ جلسه کارشناسی به منظور رفع مشکلات صنایع استان تشکیل شده است.

صادقیان با بیان اینکه تاکنون هفت هزار و ۹۹۷ پرونده صنایع در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته است افزود: ۱۸ درصد پرونده ها مربوط به صنایع شیمیایی و سلولزی، ۱۶ درصد مربوط به صنایع معدنی، ۱۵ درصد مربوط به صنایع نساجی، ۱۴ درصد مربوط به صنایع فلزی و برق، ۷ درصد مربوط به صنایع غذایی و دارویی و ۳۰ درصد نیز مربوط به جهاد کشاورزی و گردشگری بوده است.

بررسی و تصویب توافقات کمیته تخصصی کارگروه بخش صنعت، بررسی و تصویب مصوبات و توافقات کمیته تخصصی اقتصاد مقاومتی دادگستری، بررسی و تصویب توافقات کمیته تخصصی کارگروه بخش جهاد کشاورزی و بررسی و تصویب تواقفات کمیته تخصیص آب مورد نیاز متقاضیان واحدهای تولیدی و خدماتی دستور کار ششصد و هجدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان است.

حدود سه هزار واحد تولیدی در استان یزد با اشتغال یکصد هزار نفر مشغول به فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha