۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۰۳
کد خبرنگار: 1162
کد خبر: 85598925
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در ساوه اجرا می شود

۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۰۳
کد خبر: 85598925
۳۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در ساوه اجرا می شود

ساوه - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه ساوه اعلام کرد: ۳۰۰ برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان ساوه تدارک دیده شده و اجرا می‌شود.

سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این برنامه‌ها در قالب ۶۰ عنوان رویداد فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری است که آیین ها با حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه آغاز و در نهایت با برگزاری آیین‌های آبروی محله و مسابقات ورزشی به پایان می‌رسد.

وی یادآورشد: دفاع مقدس یادآور هشت سال پایمردی،‌ حماسه آفرینی و سلحشوری ملت ایران در برابر تهاجم قدرت‌های شرق و غرب و رژیم بعثیی است و رشادت ایران در دفاع از مرز و بوم سرمایه کشور محسوب می شود.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه اظهار کرد: ایستادگی جوانان و زرمندگان اسلام در برابر دشمنان در دوران دفاع مقدس برای دنیا این پیام را دارد که ملت ایران با تاسی از آموزه های اسلام و ولایت فقیه هرگز در برابر متجاوزین و مستکبرین سر تسلیم فرود نمی آورند.

سرهنگ مهدی ادامه داد: مسابقات فرهنگی و ورزشی در پایگاه های مساجد از جمله مسابقات فوتسال به صورت شهرستانی از برنامه های مد نظر است.

وی برگزاری یادواره های شهدا،‌ معاینه رایگان ساکنان مناطق حاشیه شهر،‌ سرکشی از خانواده های شهدا،‌ جانبازان و ایثارگران با حضور مسئولان شهرستان،‌ برگزاری شب شعر و خاطره،‌ نواختن زنگ مقاومت در مدارس،‌ برگزاری صبحگاه مشترک شهرستانی و اردوی راهیان پیشرفت ساوه عنوان کرد.

سرهنگ مهدی بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: در هفته دفاع مقدس همچنین گروههای جهادی اقدام به ارائه خدمات در مناطق حاشیه ای می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha