۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۰۴
کد خبر: 85598969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شاداب سازی فضای مدارس کبودرآهنگ

۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۰۴
کد خبر: 85598969
شاداب سازی فضای مدارس کبودرآهنگ

همدان- ایرنا- رییس اداره آموزش و پرورش کبودرآهنگ گفت: این مجموعه پیش از آغاز سالتحصیلی جدید در راستای اجرای طرح شهید "عجمیان" نسبت به توزیع رنگ و شاداب سازی فضای آموزشی اقدام کرد.

سید صالح اسدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۱۶ مدرسه هر یک به طور میانگین با هزینه ۲ میلیارد ریال مرمت، بازسازی و رنگ آمیزی شد.

وی بیان کرد: شهرستان کبودرآهنگ نیازمند احداث چهار مدرسه برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و ۲ مدرسه برای دانش آموزان مقطع متوسط است.

رییس اداره آموزش و پرورش کبودرآهنگ اظهارکرد: طرح شهید "عرب" به منظور تجهیز و تعمیر سیستم گرمایشی مدارس اجرا شد و اداره کل نوسازی مدارس هفت مدرسه را به سیستم گرمایشی مجهز کرد.

صالح اسدی ادامه داد: دستگاه های ورزشی و سیستم گرمایشی برای نصب در مدارس خریداری شد اما در حال حاضر این تجهیزات به دستمان نرسیده است.

رییس اداره آموزش و پرورش کبودرآهنگ بیان کرد: امسال چمن مصنوعی در فضای ورزشی مدارس نصب و ۲ مورد نیز بهره برداری شد همچنین اعتبار خوبی برای آغاز به کار چند طرح نیمه کاره از سوی فرمانداری کبودرآهنگ پیش بینی شد.

اسدی افزود: طرح های نیمه کاره شامل ساخت مدرسه سمیه، استخر دانش آموزی و پیست دو ومیدانی دوباره فعال شد با این توضیح که مدرسه سمیه شهر کبودرآهنگ پس از هفت سال معطلی امسال شروع و استخر دانش آموزی امسال تکمیل می شود.

شهرستان کبودرآهنگ با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت، سه بخش، سه شهرستان و ۱۲۷ روستا، ۱۹ درصد مساحت استان همدان را تشکیل داده است.

سال گذشته ۳۲۴ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۶۰۰ واحد آموزشی یا مدرسه استان همدان تحصیل کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha