فرمانده کل ارتش: بیانیه گام دوم مهم‌ترین سند چهل سال دوم انقلاب است

مشهد- ایرنا- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مهم‌ترین سند چهل سال دوم انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب بوده که معطوف به ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور است.

به گزارش ایرنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز سه‌شنبه در آیین پایانی بیست و چهارمین دوره مسابقات نهایی خواهران شاغل و خانواده کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد افزود: زیربنا و لازمه هر دوی این اهداف داشتن جامعه قرآنی است، جامعه ای می تواند آماده ظهور شود که قرآنی باشد.

وی با بیان اینکه چیزی که خانواده بزرگ ارتش باید نشان دهد الگو بودن است، اظهار کرد: جامعه قرآنی، یک الگوی تمام عیار است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: الگو بودن ارتش یعنی داشتن افراد، سبک زندگی و کار قرآنی است و از نظر کیفی خانواده و ارتش قرآنی باید همه چیز آن قرآنی باشد.

فرمانده کل ارتش: بیانیه گام دوم مهمترین سند چهل سال دوم انقلاب است

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش نیز با بیان اینکه قرآن کریم منبع بزرگ هدایت انسان‌ها است، گفت: تلاوت قرآن انسان را به خداوند نزدیک‌تر می‌کند و نتیجه انس با قرآن هم‌نشینی با اولیا و بزرگان است.

سرتیپ خلبان مهدی هادیان اظهار کرد: در حوزه جنگ ترکیبی و شناختی، همه بویژه فعالان قرآنی، مسوولیت مهمی در حوزه زندگی شخصی و اجتماعی بر عهده دارند.

بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ شهریور به میزبانی اداره قرآن و عترت نیروی هوایی و پایگاه شکاری شهید «حبیبی» مشهد آغاز شد و امروز به کار خود پایان داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha