۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85599218
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: نحوه هزینه کرد بودجه‌های فرهنگی بررسی شود

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: نهادهای مرتبط نحوه هزینه کرد بودجه‌های فرهنگی استان را بررسی کنند و مدیران نیز باید پاسخگو عملکرد خود در این زمینه باشد.

به گزارش ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز سه شنبه در جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی استان اظهار کرد: آمارهای متفاوت ارائه شده از نحوه هزینه کرد بودجه‌های فرهنگی توسط نهادهای گوناگون به علت شاخص‌های مختلف است که نیازمند انسجام در این عرصه هستیم.

وی، پیدا کردن علل اصلی به وجود آمدن آسیب‌های اجتماعی در استان را یک ضرورت برشمرد و افزود: فعال کردن کمیته اجتماعی زیر نظر شورای فرهنگ عمومی یکی از راهکارها برای تحقق انسجام در این مسیر است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: با مشخص شدن علل و مخاطب اصلی، می‌توان به راهکار مشخص برسیم و مقرر شده تا دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه فعال شود.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی اظهار کرد: ظرفیت‌های مختلفی در سطح استان وجود دارد که برای فعال شدن آن باید ساز و کار مناسب با استفاده از نظر کارشناسان طراحی شود.

وی ادامه داد: برخی از اقشار از نحوه فعالیت مراکز در رابطه با آسیب‌های اجتماعی اطلاعی ندارند که در این زمینه باید اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

ورزش و تفریح سالم را نباید برای جوانان گران و سخت کرد

امام جمعه شهر همدان با تاکید بر اینکه نباید ورزش و تفریح سالم را برای جوانان گران و سخت کرد گفت: در یکی از مناطق این شهر چندین سوله سال‌هاست بلااستفاده مانده، در حالی که در همان منطقه پارک، سالن ورزشی و ورزشگاه وجود ندارد.

شعبانی موثقی، بخشی از مشکلات جامعه را ناشی از عملکرد مسوولان دانست و اظهار کرد: با تجهیز این ظرفیت‌ها و اردوگاه‌هایی که وجود دارد، باید آن را با قیمت متعادل در اختیار نسل جوان قرار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha