امام جمعه همدان: ظرفیت‌های فرهنگی و ورزشی احتکار شده است

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: ظرفیت‌های فرهنگی و ورزشی همدان احتکار شده است در حالیکه این فضا و ظرفیت باید در اختیار مردم به ویژه جوانان و نوجوانان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز شنبه در جلسه تعیین تکلیف ظرفیت‌های تفریحی، فرهنگی همدان بیان کرد: مجموعه‌های مردمی مطالبه‌گر تعدادی از این مراکز را شناسایی و معرفی کردند.

وی افزود: مکان‌های فراوانی در اختیار مجموعه‌های دولتی قرار دارد که معطل مانده است.

امام جمعه همدان تاکید کرد: چرا نباید این ظرفیت‌ها مورد استفاده جوانان قرار گیرد؟

وی یادآوری کرد: یک مجموعه تفریحی که باید در اختیار جوانان همدانی قرار می‌گرفت، نزدیک به ۱۲ سال تبدیل به یک خرابه شده و معطل مانده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همچنین در منطقه‌ای از همدان با وجود بیش از ۱۵ هزار دانش‌آموز هیچ مجموعه ورزشی تفریحی نیست اما چندین سوله ،سال‌ ها بدون استفاده مانده است.

آیت الله شعبانی موثقی بیان کرد: تصمیماتی که در این جلسه گرفته می‌شود که کارشناسان نباید در ادارات مانع از اجرای آن شوند.

وی گفت: چنانچه نیاز به حضور کارشناسان است، باید در این جلسات حاضر شوند.

امام جمعه همدان گفت: ورزش را گران کرده‌ایم و خانواده‌ها با وضعیت اقتصادی موجود نمی‌توانند به راحتی ورزش کنند.

آیت الله شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه باید برای ارزان شدن ورزش تلاش کرد افزود: در محدوده مصلی همدان مجموعه تفریحی مناسبی وجود ندارد و این آمادگی وجود دارد که با کمک شهرداری پارکی مناسب در آنجا طراحی کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha