نمایشگاه دستاوردهای حوزه مامایی در مشهد گشایش یافت

مشهد- ایرنا- نمایشگاه دستاوردهای حوزه مامایی در سلامت جامعه روز سه‌شنبه همزمان با برپایی سومین کنگره بین‌المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گشایش یافت.

دبیر اجرایی سومین کنگره بین‌المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه با عرضه بیش از ۵۰ محصول تمام‌ ایرانی در قالب ۱۰ غرفه تخصصی و به مدت سه روز در مشهد برپا شده است.

دکتر صدیقه عبداله‌پور افزود: در این نمایشگاه تخصصی محصولات پرکاربرد در حوزه‌های بارداری، پیش از بارداری، درمان ناباروری، پیشگیری از سرطان‌های حوزه زنان، مراقبت‌های پس از زایمان، ترک بارداری و غیره به نمایش درآمده است.

وی بیان کرد: در غرفه‌های این نمایشگاه، داروهای "گانوسان" و "سافرونیکا" با کاربری تقویت سیستم ایمنی، درمان زگیل تناسلی در زنان(اچ.پی.وی)، درمان سندروم پیش از قاعدگی(پی.ام.اس)، درمان قاعدگی دردناک(دیسمنوره)، بهبود روابط جنسی، رفع افسردگی پس از زایمان، داروهای طبیعی و گیاهی درمان ناباروری و داروهای موثر در سلول‌های سرطانی حوزه زنان نظیر پستان، تخمدان، رحم و دهانه رحم عرضه شده است.

نمایشگاه دستاوردهای حوزه مامایی در مشهد گشایش یافت

دبیر اجرایی سومین کنگره بین‌المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه تجهیزات و محصولات مختلفی نظیر دستگاه تولیدکننده نانوذرات دارویی و نانوحامل‌های لیپوزومی، نانوحامل‌های پلیمری ، قرص‌های صاف‌ژل آهن، آنتی اکسیدان‌های تقویت کننده سیستم ایمنی و پیشگیری کننده از سرطان و کپسول «استرورست» برای جلوگیری از بروز علائم یائسگی ارائه شده است.

عبداله‌پور افزود: همچنین از دیگر محصولات به نمایش در آمده در این نمایشگاه می‌توان به ماکت‌های آناتومی اعضای بدن (مولاژ) داخلی و تمام ایرانی با کاربری آموزش پیش از بارداری، دوران بارداری و زایمان، مولاژهای آموزشی رشته پرستاری، امداد و نجات و زنان زایمان، کتب مرتبط با آموزش‌های بهداشت دانش‌آموزان دختر و کرم‌های پیشگیری از ترک بارداری اشاره کرد.

به گزارش ایرنا، سومین کنگره بین‌المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری از ۲۷ تا ۲۹ شهریور ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مجتمع شهدای سلامت این شهر در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha