همایش امامت‌پژوهی در دنیای مدرن در دانشگاه آزاد اسلامی پردیس برگزار شد

پردیس - ایرنا - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس گفت: از سری برنامه‌های چهارمین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت، همایش امامت‌پژوهی در دنیای مدرن روز سه شنبه در این واحد آموزشی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، حسین شیوایی روز سه شنبه در حاشیه برگزاری ویژه برنامه همایش مهدویت که در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت: مهلت ارسال آثار استادان، دانشجویان و عموم پژوهشگران به این همایش تا ۱۵ آذرماه سالجاری تعیین شده است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی ادامه داد:همایش امامت و مهدویت با حضور اساتید دانشگاه با محتوای علمی- پژوهشی به مسائل و چالش هایی که در دنیای مدرن در موضوع امامت و مهدویت با آن مواجه هستیم برگزار شد.

همایش امامت‌پژوهی در دنیای مدرن در دانشگاه آزاد اسلامی پردیس برگزار شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پردیس توضیح داد: رفع بسیاری از مسائل و چالش های دنیای مدرن امروز با بهره گیری از مفاهیم متعالی مهدویت و امامت محقق می شود.

شیوایی افزود: همزمانی برگزاری این همایش با هفته وحدت، دفاع مقدس آغاز سال تحصیلی دانشگاه را به فال نیک می گیریم و در این راستا برنامه های متعددی برای مناسبتهای یاد شده در دست اقدام و اجرا داریم.

وی خاطر نشان کرد: این واحد آموزشی امسال برای نخستین بار به برنامه مهم و مدون دانشگاه آزاد اسلامی پیوسته است، موضوع برگزاری همایش در شورای فرهنگی شهرستان پردیس مطرح و مصوب شده و مقرر شد که موازی با برنامه و همایش علمی دانشگاه در سطح شهرستان هم برنامه های متنوعی برگزار شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پردیس گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بازدید از المانهای دفاع مقدس و شهادت مانند نورالشهدای پردیس که مدفن پیکر مطهر شهدای گمنام است ، گرامیداشت همکارانی که خانواده معزز شهدا و جانبازان هستند را در دستور کار داریم.

همایش امامت‌پژوهی در دنیای مدرن در دانشگاه آزاد اسلامی پردیس برگزار شد

شیوایی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید چند رشته به رشته های موجود دانشگاه اضافه شده، توضیح داد: با توجه به همجواری دانشگاه با پارک فناوری پردیس و ضرورت تدریس دروس نوین منطبق با فناوری روز رشته مهندسی پزشکی در این دانشگاه از ابتدای سال تحصیلی دانشجو می پذیرد.

وی افزود:فارغ التحصیلان رشته مهندسی پزشکی با توجه به همجواری دانشگاه با پارک فناوری پردیس بابت اشتغال نگرانی نخواهند داشت و این پارک علمی ظرفیت خوبی برای ارتقای علمی و تجربی دانشجویان این رشته تحصیلی خواهد بود.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha