۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85599464
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حمل لوازم خانگی قاچاق با کامیون یخچال‌دار در گیلان

۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۳
کد خبر: 85599464
حمل لوازم خانگی قاچاق با کامیون یخچال‌دار در گیلان

رشت - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از توقیف یک دستگاه کامیون یخچال‌دار حامل لوازم خانگی قاچاق در محور خروجی این استان خبر داد.  

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمد خوش خلقت روز سه شنبه اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اطلاع از انتقال لوازم خانگی قاچاق توسط یک دستگاه خودروی کامیون ایسوزو یخچال‌دار اطلاع یافتند که با تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع برای ماموران محرز شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۳۳ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۲ دستگاه فر و ۴ دستگاه جاروبرقی فاقد اسناد و مدارک گمرکی کشف و متهم ۳۳ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش محموله‌های کشف شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ خوش خلقت از شهروندان خواست که برای ریشه‌کن کردن قاچاق، با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کشف بیش از ۱۵ هزار نخ سیگار غیرمجاز در رشت

به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی رشت از کشف بیش از ۱۵ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن قلب به دریافت خبری مبنی بر توزیع سیگار قاچاق توسط متصدی یک واحد صنفی در رشت و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران کلانتری ۱۴ پس از انجام تحقیقات همه جانبه و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی به آدرس این مغازه اعزام شدند و این سیگارهای قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت بیان کرد: در این خصوص متصدی ۴۲ ساله واحد صنفی با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کشف ۱۶ تن چوب قاچاق درصومعه سرا

همچنین گزارش دیگری از این مرکز به نقل از فرماندهی انتظامی صومعه سرا حاکی از زمین‌گیر شدن قاچاقچیان چوب در این شهرستان است.

سرهنگ جعفر عدلی مژدهی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان به منظور مقابله با قاچاق حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از کشف ۱۶ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این خودرو خبر داد و افزود: در این راستا متهم ۴۰ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی وخودروی وی به پارکینگ هدایت شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی تحویل شد، بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۲۶۳ میلیون ریال برآورد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha