لایروبی مسیل‌ ابراهیم آباد و پلمب ۳ پلاک متخلف در تهران

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه هشت تهران از پاکسازی مسیل ابراهیم آباد خبر داد و گفت: یک کیلومتر از مسیل ابراهیم‌آباد با استفاده از خودروی مکانیزه سنگین لایروبی شد.

به گزارش ایرنا، فاطمه تنهایی روز سه شنبه در این خصوص افزود:هم اینک عملیات پاکسازی و جمع‌آوری فاضلاب‌ها و پسماندهای موجود در این مسیل اتمام یافته و خروج و انتقال این پسماندها از طریق بیل مکانیکی و کامیون‌ها در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه قرار دارد.

وی تاکید کرد: استفاده از خودروی مکانیزه برای جمع‌آوری فاضلاب‌ها و پاکسازی محدوده بزرگراه امام علی(ع)، تأثیر بسزایی در کاهش استفاده از نیروی انسانی و خطرات ناشی از حضور این نیروها در این مسیل‌های پر حجم دارد.

تنهایی با اشاره به آغاز بارش نزولات آسمانی در نمیه دوم سال یادآور شد: پاکسازی و لایروبی مسیل‌های منطقه در دستور کار ومعاونت خدمات شهری و محیط‌زیست این منطقه شهری قرار دارد.

شهردار منطقه هشت تهران گفت: وجود چهار مسیل باختر، باقری، کیاشمشکی و ابراهیم‌آباد در سطح این منطقه و نیز افزایش ورود آبهای سطحی معابر به این مسیل‌ها در زمان بارش‌ نزولات؛ حجم زیاد روان‌آب‌ها را در این مسیلها همراه خود خواهد داشت.

وی عنوان کرد: عدم پاکسازی مسیل‌ها موجب انسداد شریان‌های اصلی در معابر می شود.

پلمب ۳ پلاک متخلف در مرکز شهر

همچنین شهردار منطقه۱۱ تهران از اجرای رای بند۲۰ ماده۵۵ قانون شهرداری ها در برخورد با ۳ پلاک متخلف در مرکز شهر خبر داد.

سید محمد موسوی در این خصوص گفت: در راستای اجرای رای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداریها و جلوگیری از مزاحمت واحد های صنفی در میدان رازی و خیابان قلمستان، تعداد سه واحد صنفی به پلاکهای ۴۹، ۵۱و۲۶ پلمپ شد.

وی افزود: بازدید روزانه از واحد های صنفی خیابان مذکور در دست اجرا بوده و در صورت مشاهده، اقدام اجرایی لازم صورت می پذیرد و از ابتدای سال نیز طی ۶ ماه گذشته این منطقه ضمن برپایی بازارچه ویژه تعمیرکاران سیار و ایجاد گذر گردشگری، نسبت به اجرای ۱۳ رای و پیگیری آرای این محدوده اقدام شد.

موسوی عنوان کرد: مستمر و ویژه از این محور بازدید به عمل می آید و با کمک عوامل انتظامی از مشوش کردن فضا توسط اتباع و سد معبر جلوگیری می شود که در همین راستا ۳ پلاک در این محدوده پلمب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha