۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۱۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85600037
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میزان پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در زنجان بیش از ۲ برابر رشد یافت

زنجان - ایرنا - مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: میزان پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در زنجان روند صعودی قابل توجهی دارد و طی ۲ سال گذشته در هر سال بیش از ۲ برابر رشد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمشید مقدم پناه روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار ماهنشان افزود: عملکرد استان طی یک و نیم سال گذشته مطلوب بوده و پرداخت تسهیلات سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال ۱۴۰۱، ۲۵۱ درصد رشد داشت.

وی ادامه داد: سال گذشته سه هزار و ۸۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از طریق این صندوق به متقاضیان در استان پرداخت شد که این رقم نسبت به اعتبار ابلاغی در مدت مشابه قبل ۲۱۷ درصد افزایش داشت.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان اظهار داشت: رتبه صندوق کارآفرینی استان در شاخص های متعدد مثل تجهیز منابع و پرداخت تسهیلات از جایگاه ۲۰ به رتبه هشتم در سال گذشته رسیده و تلاش ما توسعه هر چه بیشتر خدمات صندوق در استان است.

مقدم پناه خاطرنشان کرد: رویکرد صندوق کارآفرینی امید حمایت از متقاضیان اشتغال است و از ابتدا تا به نتیجه رسیدن طرح در کنار آنها هستیم و فقط وصول اقساط مد نظر ما نیست.

محمدرضا محمدی فرماندار شهرستان ماهنشان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از عملکرد صندوق کارآفرینی امید در استان و در این شهرستان، گفت: فرایند شناسایی و حمایت از فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان ماهنشان با نقش آفرینی بخشداران، دهیاران، فعالان اقتصادی شهرستان و صندوق کارآفرینی امید در در دستور کار است و امیدواریم با بهره گیری از طرفیت تسهیلات این صندوق اتفاقات خوبی در حوزه اشتغالزایی را شاهد باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha