مدیرکل سلامت شهرداری تهران: جوانی جمعیت اولویت کشور است

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر موضوع جمعیت تاکید فراوان دارند، گفت: جوانی جمعیت اولویت اول کشور است.

به گزارش ایرنا، آیین تجلیل از فعالان گروه‌های جهادی حوزه جوانی جمعیت روز چهارشنبه در شهرداری منطقه ۲ تهران با حضور حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری، زهرا شمس احسان رییس کمیته اجتماعی شورای شهر و دیگر مدیران شهری برگزار شد.

حمید صاحب در این آیین اظهار کرد: ما مبتلا به نوعی بیماری ذهنی شدیم و این ویروس در طی پنجاه سال در خصوص فررندآوری ذهن جوانان ما را مسموم کرده است.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فرزندآوری افزود: ایشان بارها تاکید کردند که موضوع جمعیت اولویت اول کشور است و بر این موضوع تاکید ویژه دارند.

به گفته وی، حمایت از شبکه‌های مردمی مهم است و ما وظیفه حمایت از خانواده را داریم همچنین پویش‌های مختلف در این زمینه برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه دنبال تشویق و ترویج مردم به تشکیل خانواده کامل با ۴ فرزند هستیم، ادامه داد: کمک در ازدواج آسان و ارائه مشاوره رایگان هم توسط شهرداری انجام شده همچنین معاونت جوانی جمعیت را در شهرداری تهران در اداره سلامت راه اندازی کرده‌ایم.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران: جوانی جمعیت اولویت کشور است

نخستین پردیس خانواده در منطقه ۲

شهردار منطقه ۲ نیز گفت: در سراهای محله‌ها کارهای مهمی صورت گرفته و اولین شهردخت در این منطقه از تهران راه اندازی شده و فعالیت می‌کند ضمن اینکه در بحث سلامت کودکان فعایت‌های گسترده‌ای در حال انجام است.

علی صالحی از راه اندازی یک پردیس در این منطقه خبر داد و اظهار کرد: با راه اندازی این مکان زمینه حضور همزمان مادر و فرزند فراهم می‌شود تا مادران در مجموعه‌های علمی و فرهنگی و فرزندان از امکانات فرهنگی و تفریحی بهره مند شود.

وی در ادامه افزود: تمام این فعالیت‌ها برای تبدیل منطقه ۲ به شهر دوستدار کودک است لذا پارک دوستدار کودک بزودی در بوستان ستارخان برای حضور کودکان و نوجوانان راه‌اندازی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha