۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85600353
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعمال ۲ جایزه خوش‌حسابی برای ساخت‌وساز در بوشهر

۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳
کد خبر: 85600353
اعمال ۲ جایزه خوش‌حسابی برای ساخت‌وساز در بوشهر

بوشهر-ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از اعمال ۲ جایزه خوش‌حسابی ۲۵ و ۴۰ درصدی برای ساخت‌وساز به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

وحید نیک‌روش روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: به‌منظور رفاه حال شهروندان و به مناسبت هفته دفاع مقدس، شورای اسلامی شهر بوشهر با اعمال ۲۵ درصد جایزه خوش‌حسابی برای ساخت‌وساز در محلات بوشهر به مدت یک ماه موافقت کرده است.

وی افزود: همچنین در راستای احیای بافت فرهنگی و تاریخی بندر بوشهر و با توجه به نگاه ویژه شورا به این امر، با اعمال ۴۰ درصد جایزه خوش‌حسابی برای املاک واقع در این بافت موافقت شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: این اقدام در کنار معافیت ۵۰ درصدی دولت، باعث کاهش ۹۰ درصدی هزینه‌ها می‌شود و می‌تواند تأثیر زیادی در باززنده‌سازی بافت تاریخی و فرهنگی بندر بوشهر داشته باشد.

بیشتر بخوانید

افتتاح ۲ گذر جدید در محلات جنوبی شهر بوشهر

طرح تبدیل جمعه بازار بوشهر به روز بازار کلید خورد

نیک‌روش عنوان کرد: این جایزه خوش‌حسابی شامل تمامی عوارض ارزش افزوده صدور گواهی و پروانه‌های ساختمانی، عوارض تراکم و مازاد بر تراکم پس از صدور رأی کمیسیون ماده صد، و عوارض بهای خدمات شهرداری و سازمان‌های وابسته مرتبط با صدور گواهی و پروانه ساختمانی می‌شود.

وی گفت: رویکرد شورا بر رونق ساخت‌وساز در بوشهر استوار است و این جایزه خوش‌حسابی که به مناسبت هفته دفاع مقدس تصویب شده، پس از تأیید در کمیته انطباق فرمانداری، به مدت یک ماه از زمان ابلاغ، اجرا می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha