۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85591535
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تصویب احداث پارک چهار هکتاری در محدوده «محله تنگک» بوشهر

بوشهر-ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: احداث یک پارک چهار هکتاری در محله تنگک دوم این شهر به تصویب رسید.

«وحید نیک‌روش» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در راستای توسعه فضای سبز و تفریحی در محلات تنگک، شورای اسلامی شهر بوشهر در فاز نخست با طرح احداث یک پارک چهار هکتاری موافقت کرد.

وی بیان کرد: پیمانکار این طرح طی فرآیند مناقصه انتخاب و سپس عملیات پارک یاد شده با ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار اجرایی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: با احداث این پارک ظرفیت قابل توجهی به سرانه فضای سبز بوشهر افزوده می‌شود.

نیک روش ادامه داد: در محلات تنگک به دلیل نبود تصویب طرح تفصیلی تا سال ۹۷، ساخت‌وسازهایی غیرمجاز در این مناطق رخ داده است.

بیشتر بخوانید

فضای سبز بوشهر با گیاهان بومی توسعه یابد

کاشت بیش از یکهزار اصله درخت در بوستان‌های بوشهر

فاز نخست شناسنامه‌دار کردن درختان در بوشهر اجرایی شد

وی گفت: در تفکیک‌های غیرمجاز که توسط مالکین انجام می‌گرفت، سرانه خدمات در نظر گرفته نشده و به همین دلیل با کمبود فضای سبز، آموزشی، فرهنگی و بهداشتی در این محلات مواجه بودیم.

نیک‌روش عنوان کرد: یکی از مطالبات جدی شهروندان این محلات، ایجاد فضای سبز و احداث مراکز آموزشی و بهداشتی بوده بر همین اساس، با پیگیری‌های انجام شده یک قطعه زمین ۱۳ هکتاری با کاربری فضای سبز در جنوب ورزشگاه شهید مهدوی به شهرداری واگذار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: بخشی از این زمین که کاربری آموزشی، بهداشتی و فرهنگی داشت، تغییر کاربری داده شد و هم‌اکنون طرحی آموزشی در این زمین حال اجرا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha