۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85600532
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۶۰ هزار متر ریسه نوری در منطقه یک/ ساماندهی ۴ خیابان اصلی پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - معابر شمال تهران به مناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با اجرای طرح‌های بصری و نصب المان‌های نوری زیباسازی شد.

به گزارش ایرنا از شهرداری منطقه یک، احسان صفایی روز چهارشنبه اظهار کرد: اداره زیباسازی به مناسبت هفته وحدت با نورپردازی و نصب پرچم ها و المان‌های مناسبتی مزین و منور به نام پر برکت حضرت محمد (ص) معابر منطقه یک را فضاسازی کرد.

معاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک با تاکید بر تاثیر نور پردازی در افزایش شور و نشاط در بین شهروندان و افزایش زیبایی بصری در سطح معابر افزود: دو محور نارنجستان و باهنر به متراژ ۳۰۰ و ۵۰۰ متر طول مزین به چراغ‌های نوری با رنگ‌های الوان شدند و با ایجاد تونل نوری در محور باغ فردوس چهره معابر در این ایام مبارک برای شهروندان متفاوت و متنوع شده است.

اجرای ۶۰ هزار متر ریسه نوری و پارچه‌ای در منطقه یک

وی اضافه کرد: نصب یک تخته پرچم نما در ساختمان ستادی شهرداری منطقه، یک بوم بنر در محور میدان قدس، نصب ۱۰۰ تخته پرچم اتوبانی و ۵۲ هزار متر ریسه‌های پارچه ای الوان و ۱۶۴ تخته پرچم در رفیوژهای میانی از دیگر اقدامات بوده است.

صفایی برجسته نگاری را از دیگر اقدامات عنوان کرد و ادامه داد: برجسته نگاری میدان تجریش و میدان قدس مزین به نام مبارک حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) نصب و همچنین ۱۰ هزار متر ریسه نوری در ساختمان‌های منطقه، نواحی، میادین تجریش و نوبنیاد اجرا شده است.

ساماندهی ۴ خیابان اصلی در مرکز پایتخت

همچنین شهردار منطقه ۷ تهران از اجرای طرح خدمت در خیابان‌های سهروردی، شریعتی، میرعماد، نامجو و طالقانی خبر داد و گفت: اقداماتی که برای اجرا در محور خیابان میرعماد در نظر گرفته شده بود در ضلع غربی آن به طور صد درصدی به اتمام رسیده و در ضلع شرقی نیز در حال اجرا است.

نصراله آبادیان روز چهارشنبه در این خصوص اظهار کرد: کفپوش بتنی، جدول قائم بتنی، لکه‌گیری آسفالت، نهر رو باز، همسطح سازی دریچه، مرمت چراغ‌های راهنمایی، علائم عمودی (تابلوها)، خط‌کشی (علائم افقی)، نهر روباز، همسطح‌سازی دریچه، رنگ‌آمیزی جداول، رنگ‌آمیزی نشان‌ها، پاکسازی جداره، رفع نقص و رسیدگی به سرویس بهداشتی، نگهداری فضای سبز بوستان مدرس، کند وکوب باغچه و کاشت درخت از جمله اقدامات اجرایی در خیابان میرعماد است.

شهردار منطقه۷ تهران افزود: کفپوش بتنی، لکه‌گیری آسفالت، نهر روباز، همسطح‌سازی دریچه، رنگ‌آمیزی جداول و نشان‌ها، پاکسازی جداره، نقاشی دیواری، در خیابان آیت‌الله طالقانی حد فاصل خیابان شهید مفتح تا خیابان شریعتی به طور کامل انجام شده، مرمت چراغ‌های راهنمایی، علائم عمودی (تابلوها)، خط‌کشی (علائم افقی)، مرمت ایستگاه‌های اتوبوس و اصلاح هندسی از جمله فعالیت‌های انجام شده در خیابان طالقانی است که اکنون ۸۰ درصد این موارد به اتمام رسیده است. همچنین بازسازی بوستان طالقانی و احداث سرویس بهداشتی بوستان طالقانی در تقاطع خیابان طالقانی و شریعتی بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تاکید کرد: در خیابان‌های سهروردی و نامجو به عنوان معابر پرتردد و مهم منطقه برای ارتقای کیفی سهولت عبور و مرور شهروندان در دستور کار اجرای طرح محور خدمت قرار گرفت و اکنون شاهد اتمام صددرصدی اقدامات در این معابر هستیم. همچنین بخش عمده اقداماتی در طرح خدمت در محور خیابان شریعتی به اتمام رسیده است. همچنین همه این اقدامات نیز در خیابان شریعتی تهران انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha