فرمانده سپاه‌ فجر فارس: فعالیت بسیج سازندگی در جهت حل مشکلات مردم است

شیراز- ایرنا- فرمانده سپاه‌ فجر استان فارس گفت: فعالیت بسیج سازندگی مبتی بر گره‌گشایی از امور مردم و در جهت حل مشکلات آنها است.

به گزارش ایرنا، سردار یدالله بوعلی، چهارشنبه در همایش مسئولان بسیج سازندگی کشور در شیراز افزود: این مجموعه باید با بهره گیری از امکانات و تجهیزات، رفع مشکلات مردم را دنبال کند.

وی ادامه داد: شهر شیراز از دیر باز با مشاهیری چون ملاصدرا، سعدی و حافظ زبانزد بوده و امروز نیز با توجه به وجود حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) شناخته می شود.

او اظهار کرد: بسیج سازندگی استان فارس یکی از بزرگترین این مجموعه در کشور است که اقدامات بسیار تاثیرگذاری در خدمت به مردم انجام داده است.


فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: بسیج سازندگی و قرارگاه احمد ابن موسی (ع)، با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم به رسالت خود عمل می‌کنند.

سردار بوعلی، خدمت به مردم را رسالت اصلی سپاه دانست و افزود: فلسفه و نوع عملکرد سپاه و کار جهادی نباید به گونه‌ای باشد که فعالیت ها به ضرر مردم باشد و اقدامات باید به نفع مردم تمام شود.

وی، با اشاره به در پیش بودن کنگره ۱۵ هزار شهید این استان (آبانماه ۱۴۰۳) ادامه داد: امروز فارس و شیراز را به واسطه جانفشانی و حرکت‌های مجاهدانه ۱۵ هزار شهید سرافراز آن می‌شناسند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha