۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85600716
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سومین فضای تمرین تیراندازی با کمان قزوین درحال تکمیل است

قزوین - ایرنا - رییس هیات تیراندازی با کمان استان قزوین از ساخت و تکمیل سومین فضای تمرینی برای ورزشکاران این رشته ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم برخورداری روز چهارشنبه در نشست مجمع عمومی هیات تیراندازی با کمان استان قزوین اظهار کرد: سومین زمین تمرینی برای رده ۷۰ متر در زمینی مقابل ورزشگاه الهیه در حال ساخت بوده که برای تکمیل آن اعتباری معادل ۲ میلیارد ریال لازم است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ورزشکاران رشته تیراندازی با کمان در سه سانس ورزشگاه ناشنوایان و همچنین زمین ۱۸ متر ورزشگاه الهیه تمرین می‌کنند، تصریح کرد: تمام شهرستان‌های استان قزوین به جز آوج دارای سایت اختصاصی و فضای تمرینی مناسب برای تمرین هستند.

برخورداری تصریح کرد: کشف استعدادهای برتر را در اولویت قرار دادیم و با حمایت از ورزشکاران در رنکینگ‌های کشوری، در نظر داریم که مربیگری درجه ۲ را میزبانی کرده و کارگاه‌های دانش افزایی را از درجه سه به ۲ ارتقا دهیم.

این مسوول بر حمایت از اعتبارات عمرانی در رشته ورزش تیراندازی باکمان تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به لزوم داشتن فضای تمرینی مناسب در این رشته ورزشی، لازم است که حمایت‌های بیشتری را در این حوزه شاهد باشیم.

گفتنی است، در این نشست میزان درآمد و هزینه هیات تیراندازی با کمان تشریح شد که طبق آن یک میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال مجموع درآمد و ۲ میلیارد و ۱۳ میلیون ریال مجوعه هزینه هیات تیراندازی با کمان در یکسال گذشته بود.

گفتنی است این رشته ورزشی در استان قزوین ۹۸ بیمه شده ورزشی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha