۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۴۲
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85600905
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پوستر سومین جشنواره تئاتر استانی برنا رونمایی شد

۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۴۲
کد خبر: 85600905
پوستر سومین جشنواره تئاتر استانی برنا رونمایی شد

دزفول - ایرنا - آئین رونمایی از پوستر سومین جشنواره تئاتر استانی بُرنا روز چهارشنبه با حضور عوامل اجرایی این جشنواره در اندیمشک رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار اندیمشک در این آیین با تاکید بر حمایت جدی از هنرمندان و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان بیان کرد: اندیمشک دارای ظرفیت‌های هنری فراوانی است که متاسفانه طی سال‌های گذشته آنچنان که شایسته بوده از این بخش حمایت نشده است.

یوسف زمانی اصل، افزود: برگزاری هفتگی برنامه‌های فرهنگی و هنری در اندیمشک نیازمند ورود شهرداری و حمایت بیشتر از هنرمندان این شهرستان توسط دستگاه‌های متولی است که تمام تلاش این فرمانداری، ایجاد هم افزایی میان دستگاه‌های فرهنگی برای حمایت بیشتر از هنر و هنرمندان اندیمشک است.

وی با تاکید بر ضرورت گسترش آموزش‌های هنری و شناسایی هنرمندان جوان و مستعد دررشته‌های مختلف فرهنگی و هنری گفت: تمام توان شهرستان برای برگزاری هر چه باشکوهتر جشنواره تئاتر استانی برنا به کار گرفته شده است.

تئاتر برنا به دنبال شناسایی هنرمندان جوان و مستعد است

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک نیز در این آیین، تئاتر را یکی از شاخص ترین و برجسته ترین نمونه‌های هنر دانست و بیان کرد: سومین جشنواره استانی تئاتر بُرنا به منظور کشف استعدادهای جوانان و حمایت از کارگردانان کار اولی، ۲۸ تا ۳۱ شهریور در اندیمشک برگزار می‌شود

حمیدبهداروندی افزود: علاقمندان زیادی در بخش تئاتر وجود دارد که شناسایی و تقویت این جوانان از جمله اهداف برگزاری جشنواره تئاتر بُرنا است.

وی ادامه داد: جشنواره تئاتر بُرنا یکی از بخش‌های مهم جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک است که سومین دوره آن با حضور ۱۶ گروه از شهرهای مختلف استان خوزستان ۲۸ تا ۳۱ شهریور در اندیمشک برگزار می‌شود.

پوستر سومین جشنواره تئاتر استانی برنا رونمایی شد

آموزش و استعدادیابی مهمترین رویکردهای جشنواره تئاتر برناست

دبیر سومین دوره جشنواره تئاتر استانی بُرنا نیز در این آیین، آموزش را مهمترین رویکرد جشنواره تئاتر بُرنا دانست و بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و نقد و بررسی آثار به منظور ارتقای سطح علمی و استعدادیابی جوانان و کارگردان‌ها در این جشنواره به طور جدی دنبال می‌شود.

محمد یاقوت‌پور با بیان اینکه داوری این جشنواره توسط سه نفر از هنرمندان صاحب نام تئاتر خوزستان انجام می‌شود گفت: ایوب بختیاری، فرشید قنبری و مهدی آشوغ به عنوان اعضای هیئت داوران سومین دوره جشنواره تئاتر استانی برنا انتخاب و معرفی شدند که هر سه نفر از کارگردانان و نویسندگان صاحب نام تئاتر خوزستان هستند.

وی با اشاره به نهایی شدن جدول اجرایی این جشنواره ادامه داد: اجراهای نمایشی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه و اختتامیه این جشنواره تئاتری جوان محور در روز شنبه و همزمان با شروع هفته دفاع مقدس در تالار خورشید اندیمشک برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، سومین دوره جشنواره تئاتر استانی بُرنا از امروز ۲۸ شهریور با حضور 16 گروه از ۱۰ شهرستان خوزستان به میزبانی تالار خورشید اندیمشک آغاز شد و تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت.

اختتامیه این جشنواره ساعت ۱۵ روزشنبه ۳۱شهریور درتالارخورشید شهرستان اندیمشک با حضورمسوولان استانی وشهرستانی برگزارمی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha