۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۷:۵۹
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 85600937
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«رصتا» فرصتی برای نمایش دستاوردهای جدید سکوهای اینترنتی است

تهران- ایرنا- مدیرکل حقوقی ساترا گفت: نمایشگاه «رصتا» فرصتی است که رسانه‌ها و سکوها بتوانند دستاوردهای جدیدشان را نمایش بدهند.

کاظم امیراحمدی امروز (پنجشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار تلویزیون ایرنا درباره وظایف این اداره کل توضیح داد: مهم ترین بحث امور دعاوی و ارائه خدمات حقوقی به رسانه ها کاربران و حل اختلافات است. یکی از اقدامات ساترا در تابستان امسال راه اندازی شعبه تخصصی شورای حل اختلاف ویژه رسانه های صوت و تصویر فراگیر فضای مجازی بود.

وی افزود: در یک زیست بوم فعال رقابت به پویایی کمک می کند و این رقابت بعضا باعث چالش می شود. برای حل چالش ها درون خانواده بحث صلح و سازش مطرح است. اگر کسی مشکلی با رسانه ای یا کاربری داشته باشد در ابتدا به اداره حقوقی ساترا مراجعه می کند. در قراردادهایی که فعالان با هم منعقد می کنند، ساترا را به عنوان داور قرار می‌دهند.

امیراحمدی با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه «رصتا» تاکید کرد: رسانه های صوت و تصویر دائما در حال پیشرفت هستند. نسبت به نمایشگاه قبلی رسانه ها حرف های جدیدی برای گفتن دارند. رصتا فرصتی است که رسانه ها بتوانند دستاوردهای جدیدشان را نمایش بدهند.

«رصتا» فرصتی برای نمایش دستاوردهای جدید سکوهای اینترنتی است
سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)

وی ادامه داد: در این نمایشگاه تعاملات مختلفی بین کاربران و رسانه ها و تنظیم‌گران و سازمان‌های دیگر صورت می گیرد. این تعاملات و ارتباطات به پیشرفت کار رسانه‌ها خیلی کمک می کند.

به گزارش ایرنا، سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha