۵۷۳ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در گرمسار برنامه‌ریزی شد + فیلم

سمنان - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه گرمسار گفت: ۵۷۳ مورد فعالیت در قالب ۴۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برنامه‌ریزی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ ایرج گلینی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گرمسار پرداخت و بیان کرد: شهدا جان خود را از دست دادند تا نظام و انقلاب ماندگار شود و در حال حاضر که در جنگ اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با دشمن قرار داریم مهم ترین وظیفه ما ترویج و انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس به آحاد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان است.

وی با بیان اینکه ۴۵ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس امسال طراحی شده، افزود: این برنامه در سطح پایگاه‌های بسیج، مساجد، کدارس، ادارات و امکان عمومی شهرستان اجرایی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در مجموع ۵۷۳عنوان فعالیت در سراسر شهرستان انجام می‌شود، گفت: ۱۱ قرارگاه عملیاتی مجری این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار برگزاری یادواره شهدای محله‌ای، رژه موتوری، جشن وحدت، دیدار با امام جمعه، میقات صالحین، افتتاح کارگاه تولیدات خانگی بانوان بسیجی، دیدار فرماندهان و پیکسوتان بسیج ادوار از جمله برنامه‌های مهم و شاخص این هفته عنوان کرد و افزود: گردهمایی پیشکسوتان ناحیه، و فرماندهان دوران دفاع مقدس، بزرگداشت اجلاسیه شهدا و اکران فیلم اجلاسیه، جشنواره ورزش‌های بومی و محلی و مسابقات متعدد فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha