۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۱۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85601203
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبارات البرز برگشت خورد

کرج - ایرنا - نماینده مردم طالقان،نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار ورزشی استان البرز به علت عدم جذب به موقع و اتمام سال مالی به خزانه دولت برگشت خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 《علی حدادی》چهارشنبه شب در مراسم اعزام تجهیزات ورزشی به ۱۰ باب خانه ورزش روستایی شهرستان ساوجبلاغ و طالقان در اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ افزود: استان البرز با کاستی هایی در سرانه های ورزشی مواجه است.

وی بیان کرد: با توجه به اتمام سال مالی چرا در بخش ورزش و جوانان استان البرز این میزان اعتبار برگشت‌خورده و جذب ورزش البرز نشده است؟

نماینده مردم طالقان، نظرآباد ، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: آیا سالن‌های ورزشی استان البرز ، زمین‌های چمن طبیعی و مصنوعی ، روستاهای استان به‌خصوص شهرستان های غرب آن نیاز به این بودجه نداشت؟

وی با بیان اینکه اصل سوم قانون اساسی اشاره به توزیع ثروت به شکل عادلانه در کشور را دارد، بیان کرد: طی گفت و گو با وزیر ورزش و جوانان اشاره کردم که به‌عنوان نماینده مردم این ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار را حق مردم حوزه انتخابیه و البرز می دانم و اجازه برگشت اعتبارات را نخواهم داد.

حدادی اشاره‌ای نیز به بی‌توجهی مسوولان شهرستان ساوجبلاغ به ورزشگاه پنج‌هزارنفری کرد و گفت: این ورزشگاه نه‌تنها بلاتکلیف است بلکه خاک آن‌هم مورد برداشت قرار می‌گیرد.

نماینده مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ تاکید کرد: روستاهایی که تاکنون در غرب استان البرز تجهیز نشده‌اند مورد تجهیز و برخی از خانه‌های ورزش روستایی که وسایل ورزشی آنان فرسوده است ترمیم شود تا جوانان و ورزشکاران روستایی بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha