۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۳۱
کد خبر: 85601227
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زوایای پنهان دفاع مقدس به جوانان معرفی شود

۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۳۱
کد خبر: 85601227
زوایای پنهان دفاع مقدس  به جوانان معرفی شود

ساوه - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه زرندیه گفت: دفاع مقدس همانند یک گنجیه در عرصه فرهنگی و اجتماعی ایران است که زوایای پنهان آن باید به جوانان معرفی شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حمید رسولی روز پنجشنبه در نشست خبری هفته دفاع مقدس افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس هر ساله با هدف یادآوری رشادت‌های رزمندگان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: امسال نیز بیش از ۷۰ عنوان برنامه از ۳۱ شهریور به مدت یک هفته در هفته دفاع مقدس توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ حمید رسولی با بیان براینکه هنوز زوایای مختلفی از دفاع مقدس برای جامعه بازگو نشده خاطر نشان کرد: دفاع مقدس همچون گنجی پر بها است که باید آن را باتمامی ابعاد خود به جامعه بخصوص نسل جوان شناساند و بیان خاطرات آن دوران یکی از راه‌های این امر مهم می‌باشد.

وی یادواره شهدای بخش زاویه، افتتاح نمایشگاه طرح اسوه، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی، گلباران مزار مطهر شهدا، برگزاری میقات صالحین برگزاری جشن هفته وحدت، نواختن زنگ انقلاب، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، همایش یاد یاران، نشست‌های بصیرتی و روشنگری، همایش پیشکسوتان و رزمندگان، یادواره‌های شهدا را از اهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha