۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۵۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85601289
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰۰ کلاس درس در نقاط مختلف آذربایجان‌غربی در دست ساخت است

مهاباد- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به احداث یک‌هزار و ۱۰۰ کلاس درس طی سال های اخیر در استان گفت: در حال حاضر نیز ۶۰۰ کلاس درس در نقاط مختلف و شهرستان های شمال و جنوب استان در دست ساخت است.

علی مطهری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آذربایجان غربی یکی از استان های کم برخوردار از لحاظ میانگین فضای آموزشی بوده و افزایش این تعداد کلاس تاثیر کمی در ارتقای جایگاه آن در بین استان های کشور داشته است.

وی اضافه کرد: یکی از دلایل کمبود فضای ورزشی افرایش رو به رشد جمعیت در این استان بوده که نسبت به سایر مناطق کشور روندی افزایشی داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: این استان در راستای جبران عقب ماندگی در بخش فضاهای آموزشی نیاز به اعتبارات ملی دارد تا جهشی در آن صورت گیرد.

مطهری اظهار کرد: اذربایجان غربی طی چند سال گذشته رتبه های پنج یا ششم تخصیص اعتبارات را داشته که باتوجه به وضعیت سرانه فضای آموزشی باید در رتبه های بالاتری قرار گیرد.

به گزارش ایرنا آذربایجان غربی بیش از ۲۵ هزار کلاس درس برای ۷۰۰ هزار دانش آموز دارد و نیازمند بیش از پنج هزار کلاس درس برای رسیدن به سرانه کشوری در فضای آموزشی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha