ضرب و شتم بازرس دامپزشکی مهریز یزد توسط قصابی که گوشت فاسد توزیع می‌کرد

یزد- ایرنا - رییس دامپزشکی مهریز یزد گفت: بازرس این اداره در هنگام بازرسی از یک واحد قصابی متخلف و در حین انجام وظیفه، مورد حمله و ضرب و شتم قصاب قرار گرفت.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی این اداره، "محمد محسن محمدی" افزود: بازرسان این اداره طی گشت روزانه از واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی شهرستان با واحد فروش گوشت قرمز مواجه شدند که از نظر بهداشتی شرایط نامناسب داشت و در حال عرضه گوشت فاسد به مشتریان بود که بازرسان دامپزشکی از عمل وی ممانعت بعمل آوردند، ناگهان قصاب به سمت یکی از بازرسین در حال انجام وظیفه حمله کرده و وی را مورد ضرب و شتم قرار می دهد و با وسیله نقلیه خود از محل متواری می شود.

وی اظهار کرد: پس از تماس با پلیس و حضور نیروی خدوم انتظامی و پلیس اماکن با دستور مقام محترم قضائی این شهرستان، محل قصابی متخلف که در حال عرضه گوشت فاسد به شهروندان بود پلمپ و قصاب ضارب تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

محمدی ادامه داد: طبق قانون هرگونه ضرب و جرح نسبت به هرکدام از آحاد جامعه ممکن است رخ بدهد، اما به طور کلی اگر ضرب و جرح نسبت به مأموران دولتی و آن هم در حین انجام وظیفه باشد، اخلال در نظم و امنیت جامعه تلقی شده و قانون به سادگی از کنار آن رد نمی‌شود و همان طور که گفته شده، قانونگذار چنین رفتاری را مشمول مجازات زیادی دانسته است.

رئیس دامپزشکی شهرستان مهریز تصریح کرد: تامین امنیت غذایی شهروندان خط قرمز دامپزشکی می باشد و با افرادی که قصد به خطر انداختن این امنیت و سلامتی شهروندان داشته باشند از طریق قانون به شدت با آنها برخورد و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این بازرسی مقدار ۱۳۰ کیلوگرم گوشت فاسد که غیر قابل مصرف انسانی بود معدوم و از چرخه مصرف خارج شد.

رئیس دامپزشکی شهرستان مهریز تصریح کرد: شهروندان می توانند در صورت هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد با سامانه فوریت های دامپزشکی به شماره ۱۵۱۲ تماس حاصل نمایند.

مهریز در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha