۳ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۶
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85331772
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ پرونده تخلف بهداشتی صنفی به مراجع قضایی خرمشهر ارسال شد

اهواز- ایرنا - رییس اداره دامپزشکی خرمشهر گفت: ۲۰ پرونده تخلف بهداشتی صنفی از ابتدای سال جاری تاکنون، در مراجع قضایی این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، کاظم داودی روز یکشنبه بیان کرد: حفظ، صیانت از حقوق شهروندی و ارتقای سطح سلامت فرآورده‌های خام دامی در جوامع مصرفی از جمله وظایف مهم دامپزشکی است و افرادی که بهداشت عمومی را به خطر بیندازند برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی افزود: با وجود تذکرات مکرر به برخی از افراد سودجو در صنایع جانبی و وابسته، شاهد بروز تخلف و عمل نکردن به الزامات بهداشتی بودیم که با هماهنگی‌های صورت گرفته این پرونده ها برای افراد متخلف تشکیل شد.

داودی بیان کرد: بازرسان بهداشتی دامپزشکی خرمشهر برای جلوگیری از به خطر افتادن سلامت جامعه از طریق کشتار غیر مجاز دام به صورت مداوم از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی بازرسی می‌کنند.

رییس اداره دامپزشکی خرمشهر به شهروندان توصیه کرد: هنگام خرید گوشت قرمز دقت کنند که لاشه دام کشتاری در محل قصاب‌ها باشد و دارای مهر بازرسی بهداشتی، برچسب مشخصات تولید، تاریخ انقضا، محل تولید و شرایط نگهداری باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha