۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۴۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85601498
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۰ شرکت در همدان مجاز به فعال‌سازی سرویس مدارس هستند

همدان- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری همدان گفت: ۱۰ شرکت در سطح این شهر مجاز به فعال‌سازی سرویس مدارس هستند و والدین باید از طریق این شرکت‌ها سرویس مدرسه درخواست کنند.

سید محمد پوروخشوری روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: اولیا و رانندگان متقاضی سرویس مدارس با مراجعه به ۱۰ شرکت حمل و نقل مجاز دارای پروانه فعالیت از شهرداری همدان نسبت به تکمیل ثبت درخواست خود در سامانه سپند اقدام کنند.

وی با اشاره به آماده‌سازی حمل و نقل عمومی برای سرویس دهی مناسب همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، بیان کرد: تمامی ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس نونوار شده‌اند و خطوط هر مسیر نیز مشخص است.

پوروخشوری خاطرنشان کرد: برای تردد والدین و دانش‌آموزان همزمان با شروع سال تحصیلی، مشکلی بابت حمل و نقل عمومی نخواهیم داشت و برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: دسترسی بهتر شهروندان به حمل و نقل عمومی اولویت مدیریت شهری در شروع سال تحصیلی است و تدابیر لازم نیز اتخاذ و نظارت کامل خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا سال گذشته ۴۱۹ راننده آقا و ۴۱۱ راننده خانم در قالب ۸۵۶ دستگاه خودرو شامل ۲۲۱ تاکسی سواری و ون، ۶۰۹ دستگاه سواری شخصی و ۲۶ دستگاه مینی بوس مجوز جابجایی دانش‌آموزان مدارس را در اختیار داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha