پیام تسلیت فرمانده نیروی زمینی سپاه به مناسبت درگذشت امام جمعه اهل سنت خاش

زاهدان - ایرنا- فرمانده نیروی زمینی سپاه درگذشت مولانا حافظ محمد علی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش را تسلیت گفت.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، در پیام سرتیپ پاسدار محمد پاکپور آمده است: خبر درگذشت غم‌انگیز عالم دینی و مجاهد انقلابی و چهره مردمی ،معلم اخلاق و حافظ و عامل به کلام الله مجید و شخصیت ارزشمند پیشگام در عرصه های وحدت امت و تقریب مذاهب اسلامی ،حضرت مولوی حافظ محمد علی شهنوازی ،موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب شد.

اینجانب این مصیبت را به خانواده معزز آن فقید سعید ،خاندان محترم شهنوازی و مردم عزیز ،متدین ، و ولایت مدار شهرستان خاش و سایر بستگان و دوستان ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده ، ضمن آرزوی صبر ،اجر و سلامتی کامل برای بازماندگان ،امیدوارم روح آن مرحوم با ارواح مقدس و طیبه انبیاء (علیهم‌السلام) محشور و قرین رحمت الهی قرار گیرد.

به گفته فرماندار خاش؛ مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت شهرستان خاش بر اثر بیماری و کهولت سن درگذشت.

صاحب گل صالحی اظهار کرد: این روحانی برجسته اهل سنت سالهای عمر بابرکت خود را در راه اعتلای دین محمدی( ص)، تقویت وحدت و همگرایی در جامعه سپری کرد و همواره بر ضرورت همبستگی ملی، انسجام و یکپارچگی در جامعه تأکید داشت.
وی بیان کرد: حافظ محمدعلی شهنوازی، از خطیبان برجسته و قدیمی اهل سنت بوده که از گذشته دور تاکنون با امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب و علمای شاخص شیعه و سنی ارتباط تنگاتنگ و تعامل داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha