۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۳۱
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85601775
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصفیه خانه آب ملکشاهی با ۸۶ درصد پیشرفت در آستانه بهره برداری است

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: تصفیه خانه آب شرب شهر ارکواز ملکشاهی با ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره برداری قرار دارد.

محمد محمدی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح شامل ۲۴/۵ کیلومتر خط انتقال آب و ۲۵ کیلومتر خط اختصاصی برق، ۹ هزار متر مکعب مخزن، ۳ باب ایستگاه پمپاژ و یک تصفیه خانه است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار و ۸۶۷ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است، افزود: ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه نیاز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با تاکید بر اینکه پیشرفت فیزیکی تصفیه‌خانه در حال حاضر ۸۶ درصد است، یادآور شد: ایستگاه یک به صورت ۱۰۰ درصدی تکمیل شده است و سازه ایستگاه ۲ نیز انجام گرفته است.

محمدی با بیان اینکه بخش فرآیندی این تصفیه خانه بر اساس وعده پیمانکار تا آخر مهرماه به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: پیمانکار سازهای ساختمانی این تصفیه خانه انتخاب‌شده و در هفته آینده کار خود را آغاز خواهد کرد و پیش‌بینی می‌شود که ۲ الی سه ماه اجرای کار ساختمان‌های اداری، سوله و نگهبانی آن هم انجام شود.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح، مشکل آب شرب شهر ارکواز ملکشاهی، مهر و روستاهای مسیر و به‌ علاوه بخش صنعت این شهرستان برطرف خواهد شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان ملکشاهی یکی از شهرستان‌های استان ایلام با مرکزیت شهر ارکواز است، این منطقه در سال ۱۳۸۵ به یکی از شهرستان‌های تابعه ایلام تبدیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha