۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۴۰
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85601908
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سکوی برتر المپیاد هنر به هنرجویان بجنورد رسید

۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۴۰
کد خبر: 85601908
سکوی برتر المپیاد هنر به هنرجویان بجنورد رسید

بجنورد- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: امشب و همزمان با آیین پایانی نخستین المپیاد ملی هنر،هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای بجنورد در میان سه گروه برتر قرار گرفتند و خوش درخشیدند.

تقی صادقی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به درخشش ۲ تیم هنری هنرستان هنرهای زیبای بجنورد در نخستین المپیاد ملی هنر خبرداد و اظهار کرد: ۲ تیم هنری گرافیک و تئاتر هنرستان هنرهای زیبای بجنورد در زمره سه گروه برتر قرار گرفتند و تقدیر شدند.

وی افزود: در رشته گرافیک «حنانه یزدانی»،«مهشید قزلی» و «ساغر بطالبلو» و در رشته تئاتر نیز اثر نمایشی «رسیدن» به کارگردانی «پریا اسفیدانی» و با هنرنمایی «هلیا یزدانی»،«المیرا یزدانی» و «ستایش درودگران» موفق شدند تا در این رویداد هنری ملی افتخارآفرین باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اضافه کرد: گروه نمایش زیر نظر محمدشاکری،نسرین اسلامی و هیوا ربانی و گروه گرافیک با هدایت عطیه ضیغمی و صفورا منبری مقدم به خلق اثر پرداختند.

وی ادامه داد: این رویداد ملی از بیست و هفتم ماه جاری با حضور تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی برگزار شد و امشب با معرفی برترین‌ها در مجموعه فرهنگی نشاط ولیعصر به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، از میان ۷۰۰ تیم شرکت کننده در این رویداد،۱۰ تیم هنری به مرحله نهایی راه یافتند که در نهایت ۲ تیم هنری گرافیک و تئاتر هنرستان هنرهای زیبای بجنورد در زمره سه گروه برتر قرار گرفتند و تقدیر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha