۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85602121
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خلیج فارس تا شنبه مواج پیش‌بینی می‌شود

۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳
کد خبر: 85602121
خلیج فارس تا شنبه مواج پیش‌بینی می‌شود

بوشهر- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی سواحل و فراساحل استان تا اواخر وقت شنبه به‌دلیل وزش بادهای شمالی به‌تناوب مواج پیش‌بینی می‌شود. 

حسین مستانه روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: همچنین در پنج روز آینده غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود و در بعد از ظهرها نیز رشد ابر در نواحی کوهستانی دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف، گاهی غبار محلی و در برخی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی، با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و امروز در برخی ساعت‌ها در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید

وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام پیش بینی شد

هشدار هواشناسی بوشهر نسبت به افزایش سرعت وزش باد و مواجی خلیج فارس

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در آب‌های استان بوشهر ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و فردا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۴۲، مد اول ساعت ۰۸:۴۰، جزر ساعت ۱۴:۵۲، مد دوم ساعت ۲۰:۵۷ خواهد بود.

مستانه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای اهرم، برازجان و خورموج با ۴۲ درجه سانتیگراد بیشترین دما را در استان بوشهر داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha