۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85602178
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت شاهرود: مدیریت موفق نبی‌اکرم(ص) الگوی شرایط امروز باشد

شاهرود - ایرنا - امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت، گفت: مدیریت موفق پیامبر اکرم(ص) جامعه جهالت‌زده عرب آن زمان را به جامعه موفق اسلامی تبدیل کرد و این نمونه مدیریت، الگویی مناسب برای نیاز جامعه غرق در جهالت نوین امروز است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر افزود: آنچه امروز در غزه، فلسطین و جای جای جهان اتفاق می‌افتد نشان‌دهنده نیاز به وحدت و مدیریتی پیامبرگونه است.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اعظم(ص) به خلق عظیم از سوی خداوند معروف است، ابراز کرد: مدیریت موفق از اصول مهم زندگی فردی و اجتماعی برای تحول توسعه و پیشرفت بشمار می‌ رود که الگوی صحیح آن نبی‌اکرم(ص) هستند.

امام جمعه موقت شاهرود: مدیریت موفق نبی‌اکرم(ص) الگوی شرایط امروز باشد

حجت الاسلام عبداللهیان با اشاره به ولادت امام جعفر صادق(ع)، رییس مذهب شیعه تصریح کرد: رنج‌ها و مشقت‌های فراوانی را این امام همام به جان خریدند تا اسم و رسمی از اسلام ناب محمدی(ص) باقی بماند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مناسبت هفته وقف اشاره کرد و گفت: یکی از راه‌های ایجاد همدلی و وفاق برای کاهش مشکلات و آلام مسلمانان ترویج فرهنگ وقف است.

امام جمعه موقت شاهرود وقف را صدقه جاری و پایدار برشمرد که بر اساس شواهد و مدارک پیش از اسلام نیز در ادیان مختلف برای توسعه علم و پژوهش مورد تاکید بوده است.


وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس بیانگر پیروزی اراده مردم و رزمندگان در برابر تمامی سرمایه‌های اقتصادی، نظامی و جاسوسیِ به میدان آمده غرب در جنگ تحمیلی است.

وی با اشاره به اینکه سال تحصیلی برای ۱۲۰ هزار مدرسه در کشور از اول مهر آغاز می‌شود، افزود: وظیفه سنگین تربیت آینده‌سازان بر دوش معلمان و مربیان متعهد در ایران اسلامی است.

امام جمعه موقت شاهرود تصریح کرد: متدین‌ترین قشر جامعه، معلمان هستند که تربیت نسلی برای آینده روشن و بالنده بیش از پیش را بر عهده دارند.

حجت الاسلام عبداللهیان بر حضور گسترده مردم در جشن عاطفه‌ها تاکید کرد و گفت: بخشی از خانواده‌ها نیاز مادی دارند. مردم در برگزاری جشن عاطفه‌ها مشارکت بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار و شهیدپرور شاهرود پس از اقامه نماز جمعه در تداوم حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم غاصب، اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی، از حسینیه اعظم مدرسه قلعه تا میدان جمهوری اسلامی راهپیمایی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha