امام‌جمعه تربت‌حیدریه: اوج استیصال اسرائیل در اقدام تروریستی اخیر نمایان شد

تربت حیدریه - ایرنا - امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: اسرائیل به مرحله‌ای رسیده که توان مقابله با حزب‌الله را ندارد و اقدامات تروریستی را به سمت مردم عادی سوق داده و این اوج بدبختی و استیصال این رژیم منحوس است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمد معلمی در آیین خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه تربت‌حیدریه افزود: رژیم صهیونیستی دستگاه‌های ارتباطی که اغلب در اختیار افراد عادی در لبنان بود را با اقدام تروریستی منفجر می‌کند و این نشان می‌دهد آخرین نفس‌های خود را می‌کشد.

وی ابراز کرد: هدف این رژیم منصرف کردن حزب‌الله از حمایت حماس است، اما سید حسن نصرالله با قاطعیت اعلام کرد تا آخر ایستاده‌ایم.

امام جمعه تربت حیدریه در بخشی از سخنانش گفت: کسانی که اعلام می‌کنند قصد صدور انقلاب را نداریم دقیقا مقابل نظر امام و رهبری سخن می گویند، در عین حال این انقلاب که قبلاً صادر شده، در ذات خود آزادی‌خواه، ظلم ستیز و مظلوم پرور و زمینه ساز ظهور جهانی حضرت بقیه الله الاعظم عجل‌الله است.

حجت الاسلام معلمی تصریح کرد: عده‌ای می‌گویند ما قرار نیست انقلاب را صادر کنیم، در عین حال این انقلاب قبلا صادر شده و امروز فریاد همه مظلومان عالم در قلب اروپا و امریکا بلند است و گویی جهان در حال مهیا شدن برای طلوع آفتاب ولایت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha