۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۴
کد خبر: 85602219
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ساری: جایگاه مازندران در دفاع مقدس ویژه است

ساری- ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت: نقش این استان در هشت سال دفاع مقدس و نبرد حق علیه باطل ویژه و غیر قابل انکار است.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با گرامی داشت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام و تاکید بر تقوای الهی، افزود: اگر با تقوا باشیم دعا برای فرج حضرت امام زمان (عج) بهتر مستجاب می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری روز اخلاق و مهرورزی از پیامبر گرامی اسلام به عنوان اسوه اخلاق یاد کرد و گفت: پیامبر گرامی اسلام هستیم باید اخلاق را سرلوحه کار قرار دهیم.

وی داشتن صداقت و اخلاق اسلامی را امری مهم بیان کرد و گفت: وحدت از بهترین دستاوردهای اسلام وا نقلاب اسلامی به شمار می‌رود و همه باید متحد باشیم.

نماینده ولی فقیه استان مازندران تاکید کرد: حمایت از فلسطین و دشمنی با صهیونیسم به عامل وحدت تبدیل شده است و مسلمانان باید در این زمینه وحدت داشته باشند.

امام جمعه ساری همچنین با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، یاد خاطره شهیدان جانبازان و ایثارگران را گرامی داشت و گفت: نقش مازندران در دفاع مقدس نقش برجسته بود و رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد و تلاش رزمندگان مازندرانی بسیار زیبا توصیف کرده‌اند.

آیت الله محمدی لائینی همچنین به شروع سال تحصیلی جدید اشاره و اضافه کرد: سرمایه‌گذاری برای آموزش و پرورش مهم است و هزینه نیست. رهبری درباره تحول در آموزش و پرورش نیز تأکیدات ویژه‌ای داشتند اگر می‌خواهیم تربیت انقلابی داشته باشیم باید مدارس انقلابی باشد.

امام جمعه ساری همچنین با گرامی‌داشت هفته وقف مسئله وقت و وقف را بسیار مهم برشمرد گفت موقوفات زیادی داریم و باید بخشی از اموال را وقف کرد و باید مواظب حق الناس باشیم مردم نیز وظیفه دارند حق وقف را محترم شمارند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در بخشی از سخنانش جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را در کشتار مردم بی‌گناه لبنان محکوم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha