۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۰۴
کد خبرنگار: 1279
کد خبر: 85602368
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: عملیات اجرایی بیمارستان حمیدیه از بلاتکلیفی خارج شد

اهواز - ایرنا - نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی حمیدیه که از سال گذشته کلنگ زنی شد بدون اختصاص منابع مالی رها شده است، گفت: با مشارکت موسسه خیریه راه ایمان، عملیات اجرایی این طرح درمانی مجدد از سر گرفته و از بلاتکلیفی خارج شد.

سید محسن موسوی زاده روز جمعه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به منظور پیگیری فرآیندهای قانونی احیای این طرح بیمارستانی، نشست مشترک اعضای شورای شهر و شهرداری حمیدیه با معاون امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

وی با بیان اینکه طرح بیمارستان حمیدیه، سال گذشته کلنگ زنی شد، ادامه داد: همچنین ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل آن نیز پیش بینی شده بود؛ اما این طرح در حد همان کلنگ زنی باقی ماند و اعتباری هم تامین و جذب نشد.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی افزود: فرآیند احداث این بیمارستان با حمایت موسسه خیریه راه ایمان دوباره احیا خواهد شد.

موسوی زاده اضافه کرد: این موسسه قرار است پس از طی مراحل قانونی به اجرای طرح بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان بپردازد.

وی با تاکید بر اینکه بهره برداری از بیمارستان حمیدیه می توان بخشی از مشکلات درمانی این شهرستان و شهرهای اطراف را رفع کند، گفت: همچنین به منظور تسریع در اعطای مجوز های قانونی آغاز طرح، در نشست با معاون وزیر بهداشت بین اعضای شورای شهر حمیدیه و این وزارت خانه توافق های لازم انجام شد.

تکمیل ۲ مرکز جامع خدمات بهداشتی در حمیدیه و مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ نیز از دیگر وعده‌هایی بود که توسط وزارت بهداشت برای تکمیل زیرساخت‌های بهداشتی حمیدیه داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha