۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85384677
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان حمیدیه

اهواز- ایرنا - عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای حمیدیه طی آیینی با حضور خانواده شهدا و بزرگان محلی آغاز شد.

به گزارش ایرنا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان روز دوشنبه در این آیین با تکریم یاد و خاطره رشادت‌های بزرگان و عشایر شهرستان حمیدیه در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم بیان کرد: به گفته سید شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی خدمت به مردم خوزستان دفاع از حرم است و خادمان مردم برای رفع محرومیت از شهرهای استان جهادگونه در حال تلاش هستند.
محمد خانچی افزود: خوشبختانه روند اجرای طرح‌های عمرانی در شهرستان حمیدیه شتاب گرفته و امید است بیش از پیش شاهد بهره‌برداری از این طرح‌ها باشیم.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای حمیدیه تصریح کرد: با توجه به جایگاه راهبردی شهرستان حمیدیه به عنوان مقصد و مسیر زائران کاروان‌های راهیان نور و راهپیمایی اربعین حسینی، کمبود بیمارستان در این منطقه بسیار احساس می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ابراز امیدواری کرد: با جدیت و همت مسئولان و فازبندی این بیمارستان شاهد تسریع در بهره‌برداری این مجموعه باشیم.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام فرمانداری شهرستان حمیدیه این شهرستان فاقد بیمارستان است و مردم این منطقه به بیمارستان‌های اهواز و یا سوسنگرد مراجعه می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha