۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۰:۰۲
کد خبرنگار: 5251
کد خبر: 85602533
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نُجَباء: ترور «ابو حیدر» را بی‌رحمانه‌ تلافی می‌کنیم

تهران - ایرنا - جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به ترور یکی از فرماندهان‌ مقاومت‌ عراقی توسط صهیونیست‌ها اعلام کرد که بی‌ هیچ رحم و ترحمی پاسخ این جنایت را می‌دهد.

به گزارش ایرنا از دفتر جنبش نُجباء در تهران، این گروه مقاومت اسلامی با صدور بیانیه‌ای «شهادت "ابو حیدر الخفاجی" مستشار امنیتی مقاومت عراق» را که «در حمله تروریستی و ناجوانمردانه صهیونیستی به دمشق و در راه عزت و افتخار ترور شده و به شهادت رسید»، به کتائب حزب‌الله «تبریک» گفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز نیروهای مقاومت ثابت کرده‌اند که تنها راه آزادی و کرامت، جهاد است و هیچ بیانیه‌ی محکومیتی، دشمن را متوقف نمی‌کند.

جنبش نُجَباء با تأکید بر اینکه دشمن فقط به واسطه خون‌های پاکی که در راه خدا و میهن و یاری مجاهدین بر زمین می‌ریزد، متوقف می‌شود، خاطر نشان کرد: ما در مقاومت اسلامی جنبش نُجَباء با صدای بلند و واضح فریاد می‌زنیم که این جنایات بدون پاسخ نخواهد ماند و هر جنبده‌ی دشمن را بدون رحم و ترحم یا در نظر گرفتن هرگونه معیاری هدف قرار خواهیم داد؛ زیرا جنایت‌ها از حد گذشته است.

این گروه مقاومت اسلامی در پایان متدکر شد: برای ما و همه دنیا روشن شده که دشمن صهیونیستی مورد حمایت آمریکا در همه جا علیه اسلام و مسلمانان جنگ نسل‌کُشی به راه انداخته و ان‌شاءالله پاسخ آن به زودی از راه می‌رسد.

پیام نُجباء برای لبنانی‌ها

جنبش نُجباء همچنین با محکومیت شدید حمله امروز صهیونیست‌ها به منطقه ضاحیه در جنوب لبنان به دولت این کشور و مجاهدان حزب‌الله اطمینان داد که بی وقفه و با قدرت به حملاتش‌ علیه اسرائیل ادامه خواهد داد تا هم انتقام شهدا را بگیرد و هم این توده سرطانی از پیکر امت عربی و اسلامی پاکسازی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha