ایساتیس فارس و سپاهان اصفهان به مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال نوجوانان بانوان صعود کردند
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا- مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوان بانوان در گروه یک با صعود تیم‌های ایساتیس فارس و سپاهان اصفهان به مرحله نهایی این رقابت ها در شیراز پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا در نخستین بازی که شامگاه جمعه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، تیم سپاهان اصفهان با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تیم دلیران ماهینی جنوب بوشهر به برتری دست یافت و به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله نهایی شد.

برای سپاهان اصفهان آتوسا صفدری و غزل ابراهیمی گلزنی کردند.

ایساتیس دروازه تیم ستاره سنندج را گل باران کرد

همچنین در دومین بازی هم تیم ایساتیس کران فارس به مصاف تیم جاویدان ستاره سنندج رفت و با ارائه یک بازی برتر با زدن ۹ گل دروازه حریفش را گلباران کرد.

برای تیم ایساتیس، نرگس باصری چهاربار گلزنی کرد، فاطمه نوری ۲ گل به ثمر رساند و فاطمه لطفی زاده، مهدیس رستمی و یسنا جعفر نیا هم دیگر گلزنان تیم میزبان بودند.

بدین ترتیب با پایان یافتن مرحله دوم مسابقات گروه یک تیم ایساتیس کران فارس با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم سپاهان هم با سه امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی صعود کرد.

مرحله دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان دختر در ۲ گروه برگزار می شود.

در گروه یک تیم های ایساتیس کران فارس،‌ سپاهان اصفهان ،‌جاویدان ستاره سنندج و دلیران ماهینی جنوب بوشهر شرکت داشتند و در گروه دوم هم تیم های مازندران،‌ تهران،‌ پاس همدان و تام اصفهان حضور دارند.

پس از پایان مرحله دوم از هر گروه ۲ تیم به مرحله نهایی صعود خواهندکرد و در این مرحله چهار تیم راه یافته به مرحله پایانی به صورت دوره ای با هم بازی خواهند کرد تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha